کد خبر: ۲۲۲۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷

وزیر خارجه رژیم اسرائیل: توافقنامه ژنو غیرقابل قبول است، با ایران مذاکره نکنید

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در همایش سالانه اندیشکده آمریکایی بروکینگز گفته است که با «ایران مذاکره نکنید ، توافقنامه موقت هسته ای ، برای من و اسرائیلی ها غیرقابل قبول است.»
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، ˈسوزان مالونیˈ در گزارش منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی اندیشکده آمریکایی بروکینگز به نقل از ˈآویگدور لیبرمنˈ نوشت: آمریکا و اسرائیل اختلافات دوجانبه بر سر دیپلماسی هسته ای ایران را با درایت و دقت مدیریت
 
کنند.
 
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و رهبر حزب راستگرای اسرائیل بیت نو افزوده است: گرچه حل اختلافات بین ما و آمریکا در ارتباط با این توافقنامه غیرممکن است، اما ضرورتی ندارد که درباره این اختلافات در ملاء عام حرف بزنیم.
 
لیبرمن گفت: این توافقنامه موجب توقف و یا برچیدن فعالیت های ایران در زمینه غنی سازی اورانیوم نمی شود.
 
وی که بشدت از توافقنامه هسته ای ژنو عصبانی بود، افزود: دیپلماسی هسته ای که در قبال ایران در پیش گرفته شده ، شرایط تامین امنیت منافع آمریکا و اسرائیل را در سراسر منطقه بدتر خواهد کرد.
 
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین بار دیگر تاکید کرد که صرفنظر از اتحاد نزدیک اسرائیل با واشنگتن، توافقنامه ایران نشان داد ، اسرائیل باید به دنبال متحدان دیگر باشد.
 
**هدف ایرنا از انتشار این نوع مقالات اندیشکده ها ، اطلاع رسانی درباره نگرش این اتاق های فکر است و انتشار این مقاله ها الزاما به معنای تایید محتوای آنها نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین