کد خبر: ۲۲۲۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
در نوبت صبح دادگاه صورت گرفت

رسیدگی به اتهامات 2 نفر از متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران

در نوبت صبح اولین جلسه رسیدگی مجدد به بخشی از پرونده بیمه ایران در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران،‌ به اتهامات دو نفر از متهمان رسیدگی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اولین جلسه رسیدگی مجدد به پرونده اختلاس از بیمه ایران در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران از حدود ساعت 10 صبح امروز به ریاست قاضی محمدی کشکولی آغاز شد.

در این جلسه اتهام پولشویی و تحصیل‌ مال نامشروع به مبلغ 260 میلیون تومان به «ع. خ» نمایندگی بیمه ایران در آذربایجان غربی تفهیم شد.

وی در دفاع از خود گفت: من مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان چک وصول کردم و فقط حدود 80 میلیون تومان دستمزد گرفتم و این طور نبوده که قرار باشد درصدی بابت وصول چک‌ها بگیرم.

قاضی کشکولی خطاب به متهم گفت: با توجه به اینکه شما حدود 80 چک نقد کرده‌اید تعداد چک‌ها متعارف نبوده و همچنین رقم آن‌ها بالا است. ضمن اینکه شما نمایندگی بیمه ایران بودید که می‌دانستید منشا این چک‌ها از کجاست.

این متهم اتهام پولشویی و تحصیل مال از طریق نامشروع را رد کرد.

در ادامه خانم «ع. ح» به عنوان یکی دیگر از متهمان به جایگاه احضار و اتهام پولشویی به مبلغ 5 میلیون تومان حاصل از وصول چک به او تفهیم شد.

وی در دفاع از خود گفت: چکی که من دریافت کردم بابت فروش زمین به آقای ف بود و من آن چک را با مشخصات و آدرس خودم بدون هیچ دردسری نقد کردم و اصلا از موضوع اختلاس یا پولشویی خبر نداشتم.

رییس دادگاه خطاب به متهم گفت:‌ آقای ف خرید زمین از شما را تکذیب کرده است، آیا شما مدرکی بابت فروش زمین دارید؟

متهم پاسخ داد: ما فقط یک دست نوشته داشتیم که آن را هم بعدا پاره کردیم؛ زیرا بعدا معامله فسخ شد.

به گزارش ایسنا، با رسیدن به وقت اذان، رییس دادگاه ادامه رسیدگی به این پرونده را به ساعت 13 موکول کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین