کد خبر: ۲۲۲۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸

اعتراض نمایندگان آذربایجان‌ شرقی ‌به بودجه‌‌

تمرکز بودجه 93 دولت در پایتخت و ظلم به شهرستان‌ها و استان‌ها، سلیقه‌ای و انقباضی بوده بودجه و بی توجهی به بخش آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان و جلسه نمایندگان آذربایجان شرقی با استاندار در خصوص بودجه از جمله مواردی که نماینده مردم میانه در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدعلی مددی امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: نمایندگان آذربایجان‌شرقی همانند سایر نمایندگان به نحوه تخصیص بودجه اعتراض دارند و آن را در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه آینده با استاندار آذربایجان‌ شرقی خواهند داشت بعد از جمع‌بندی و بررسی بودجه استان به دولت اعلام خواهند کرد.

تمرکز بودجه در پایتخت

وی با اشاره به استدلال دولت مبنی بر اتمام طرح‌ها و پروژه‌هایی که بالا 80 درصد پیشرفت دارند گفت: تقریبا تمام طرح‌ها با این ویژگی در پایتخت متمرکز بوده و در نتیجه به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها اعتباری اختصاص نیافته است.

مددی از عنوان ظلم در حق شهرستان‌ها و حتی استان‌ها در بودجه سال آینده استفاده کرد و گفت: در بودجه سال آینده با وجود اینکه به موقع به مجلس ارائه شد توزیع عادلانه رعایت نشده است.

بودجه 93 دولت دولت سلیقه‌ای و انقباضی تدوین شده است

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: بودجه سال آینده کاملا سلیقه‌ای و انقباضی تدوین شده و مطمئنا مجلس این بودجه را نه تائید خواهد کرد و نه رای خواهد داد.

وی در عین حال تحقق بودجه را غیرممکن دانست و گفت: کسری در بودجه سال آینده محتمل است و مجلس و کمسیون‌ها تغییرات اساسی را در بودجه ارائه شده توسط دولت اعمال خواهد کرد.

مددی عدم توجه به آموزش و پرورش و حوزه بهداشت و درمان را نیز به عنوان نظر شخصی مورد تاکید قرار داد و گفت: در مطالعه اولیه بودجه آنچه به چشم می‌خورد عدم توجه به این دو بخش به عنوان زیرساخت‌های اساسی که مردم مطالبات و نیاز خاصی به حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش دارند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای از ارائه به موقع بودجه سال آینده توسط رئیس جمهور به مجلس تقدید و تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین