کد خبر: ۲۲۲۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷

کواکبیان: لیست نمایندگانی که کارت هدیه گرفته‌اند منتشر شود

دبیر کل حزب مردم‌سالاری درباره کارت هدیه تامین اجتماعی به نمایندگان مجلس گفت: اینکه همه نمایندگان کارت هدیه گرفته باشند را تکذیب می‌کنم، اما بهتر است برای شفافیت بیشتر لیست نمایندگانی که کارت گرفته‌اند منتشر شود تا این مساله مشخص شود که چه تعدادی از نمایندگان در این لیست بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مصطفی کواکبیان در حاشیه مراسم چهلم درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: من این را می‌پذیرم که نمایندگان مشکلات زیادی در خصوص مراجعه‌کنندگان حوزه‌های انتخابیه‌شان دارند، اما اینکه قصد این دریافت‌ها واقعا رسیدگی به محرومان بوده یا قصدهای دیگری در میان بوده جای بحث دارد که باید شفاف‌سازی شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اینکه آیا خود او در دوران نمایندگی‌اش چنین مبالغی را دریافت کرده؟ گفت: به سراغ من نیامدند.

کواکبیان درباره روابط دولت و مجلس نیز عنوان کرد: تصورم این است که مجلس باید بیشتر همکاری کند. یکی از کسانی که در مجلس هشتم، 11 وزیر را به صحن علنی کشاند خود من بودم. تعداد سؤالات زیاد بود ولی آنها که به صحن علنی مجلس آمدند. حتی یکی از سوالات هم درباره این نبود که مثلا آقای جلیلی در مذاکرات اینطور با خانم اشتون نشسته یا مسائلی از این قبیل.

وی ادامه داد: ما در خط قرمز خود امنیت ملی را می‌بینیم و به خاطر یک دستمال قیطریه را به آتش نمی‌کشیدیم. همواره باید در جهت تقویت تیم مذاکره‌کننده حرکت کنیم.

کواکبیان افزود: خواهش من این است که عزیزان دندان روی جگر بگذارند و بگذارند این شش ماه بگذرد بعد از آن اگر مباحث دیگری بود اول در کمیسیون امنیت ملی بررسی شود و اگر نتیجه نداد به صحن علنی مجلس بیاید.

وی با ارزیابی مثبت از مذاکرات هسته‌ای اخیر تاکید کرد: معتقدم چیز زیادی را از دست ندادیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین