کد خبر: ۲۲۳۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳

قاضی دادگاه بیمه: متهمان مرتکب جرایم مرکب شده‌اند

رییس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران گفت: احتمالا فردا آخرین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران خواهد بود، در غیر این صورت ادامه رسیدگی به سه‌شنبه هفته آینده موکول می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: قاضی محمدی‌کشکولی در جمع خبرنگاران درباره رسیدگی به این پرونده گفت: آرای برخی از متهمان این پرونده در دیوان عالی کشور نقض شد و رسیدگی مجدد به آن به شعبه 79 واگزار شد، البته تعدادی از متهمان به علت معذوریت پزشکی در دادگاه حضور نیافتند. 
 
وی افزود: احضاریه برای دو نفر از متهمان نیز ارسال نشد و ما تلاش داریم که در صورت حضور این دو نفر رسیدگی را فردا به پایان برسانیم، در غیر این صورت ادامه رسیدگی به این پرونده به سه شنبه هفته آینده موکول می‌شود. 
 
محمدی‌کشکولی ادامه داد: طبق قانون زمانی که ختم رسیدگی اعلام می‌شود بعد از هفت روز حکم صادر خواهد شد. 
 
رییس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران درباره اینکه عمده تخلفات متهمان این پرونده چیست؟ گفت: این جرایم به گونه‌ای است که جزو جرایم مرکب محسوب می‌شوند که به لحاظ رویه غلطی که در بعضی جاها حاکم بوده همانطور که در اظهارات برخی از متهمان نیز بیان شد، اتفاق می‌افتد. البته به نظر می‌رسد جهل به قانون از سوی مدیرانی که منصوب می‌شوند نیز بی‌تاثیر نباشد که این امر باعث می‌شود عملکرد آن‌ها منجر به تشکیل چنین پرونده‌هایی شود. 
 
به گزارش ایسنا،‌قاضی محمدی کشکولی تاکید کرد: ما سعی کردیم روند رسیدگی به این پرونده طبق موازین قانونی باشد . به اتهامات حدود 28 نفر رسیدگی می‌کنیم که دو نفر از آنها غایب بودند و اگر این افراد در دادگاه حضور پیدا نکنند حکم غیابی برای آنها صادر می‌شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین