کد خبر: ۲۲۶۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷

پیام تسلیت خانه‌ی سینما برای درگذشت جمعی از هنرمندان

خانه سینما در پی درگذشت جمعی از هنرمندان در پی حادثه‌ی انفجار در پشت صحنه‌ی «معراجی‌ها» پیام تسلیت داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در متن این پیام تسلیت با تیتر «همه از اوییم و بسوی او باز می‌گردیم» آمده است که درگذشت ناباورانه‌ی جمعی از یاران گرامی سینما، هنرمندان فقید جواد شریفی‌راد، رضا فرجی و علی اکبر رنجبر (مدیر شهرک دفاع مقدس)، مهدی مرادی، جمشید اصفهانی‌فر(نگهبان شهرک دفاع مقدس) حین تلاش در صحنه فیلمبرداری را نخست به خانواده آن عزیزان و همچنین همکاران سینمایی تسلیت می‌گوئیم.

از خداوند متعال برای آن عزیزان مغفرت و برای بازماندگانشان صبر و شکیبایی طلب می‌کنیم.»

همچنین «حجت‌الله ایوبی» معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، ضمن ابرازتأسف از واقعه تلخ پیش آمده در پروژه سینمایی «معراجی‌ها» پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این پیام چنین است: " خبر کوتاه بود و تلخ ؛و این تلخی در روزهای پر امید سینمای ایران، دوچندان می‌نماید.

سینما امروز داغدار دوستانش شد؛ دوستانی از جنس خانواده سینمای ایران که بی‌وقفه برای اعتلای فرهنگ این کشور کوشیدند. انفجار، فقط بهانه‌ای بود تا مرگ، سینمای ایران را از وجود پرافتخار چند تن از همکاران عزیزاش محروم کند و چقدر درست می‌گویند که مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در جلوه بی‌کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

پس، تسلیت می‌گویم به خانواده بزرگ سینمای ایران و خانواده‌های داغدیده؛ و صد البته به هنرمندان محترم فیلم‌سینمایی "معراجی ها "و تنها و تنها آرزوی صبر دارم برای همه این خانواده ارجمند و طلب آمرزش از خدای متعال»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین