کد خبر: ۲۲۷۷۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹

سردار نقدی: مشروعیت نظام در مبارزه با آمریکا است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ایستادگی و مقاومت مقابل آمریکا خواسته رهبری است و ما تا آخر مقابل آمریکا کوتاه نخواهیم آمد، زیرا مشروعیت نظام ما در مبارزه با آمریکا است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، سردار ˈمحمدرضا نقدیˈ روز شنبه در جمع بسیجیان شهرستان گرگان افزود: همه باید یک چیز را بخواهیم و هم عزم و هم اراده شویم، ضمن اینکه بیانات مقام معظم رهبری نیز می تواند به عنوان چراغ راه ما باشد.

به گفته وی، مشکل ما با آمریکا مشکل اعتمادسازی نیست بلکه ماهیتی است و به این راحتی ها حل نمی شود، زیرا آمریکا کشوری است که به خاک 50 کشور دنیا تجاوز کرده و تاریخش پر از تجاوز است.

وی به طراحی بیش از 400 کودتا توسط آمریکا در دنیا اشاره کرد و گفت: مسئولان آمریکا به حضور و دخالت در بیش از ده ها کودتا اذعان داشتند و جنایت هایی چون بمباران شیمیایی و بمباران اتمی به نام آمریکا است و روزی نیست که شب نشود و در آن جنایتی از آمریکا ثبت نشود.

وی تصریح کرد: آمریکا بیش از 170 پایگاه نظامی در دنیا دارد و بودجه نظامی اش 700 میلیارد دلار است که بیش از همه کشورهای دنیا است.

نقدی یادآور شد: آمریکا کشوری است که از یک طرف به آب متصل است و از طرف دیگر به کشور مکزیک که قدرتی ندارد و 6 استان آن هم در اختیار آمریکا است .

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام خمینی (ره) 100 لقب به آمریکا داده بود که ام الفساد قرن، شیطان بزرگ، ابرجنایتکار تاریخ و غیره از آن جمله بود و این کلمات را یک آدم حکیم و عادل گفته و امام (ره) ادامه داد که ما تا آخر ایستاده ایم و با آمریکا رابطه برقرار نمی کنیم مگر آنکه توبه کند و آدم شود.

وی اظهار کرد: برخی می گویند آمریکا آدم شده، اما ما با صدام هم سر میز مذاکره نشستیم و بر سر اختلافات مرزی و اسرا و جابجایی آنها مذاکره کردیم ولی تا زمانی که زنده بود مرگ بر صدام می گفتیم و یا اینکه در زمان اتحاد شوروی علیرغم اینکه نمایندگان کشور ما با آنها دیدار داشتند اما مرگ بر شوروی هم می گفتیم، امروز هم مردم با دیپلماسی کاری ندارند و مرگ بر آمریکای خود را می گویند، دیپلماسی کار خودش را بکند و مردم هم کار خودشان را بکنند چون همین مردم پشتوانه دیپلماسی هستند.

وی یادآور شد: ما تا آخر مقابل آمریکا کوتاه نخواهیم آمد چرا که مشروعیت نظام ما در مبارزه با آمریکا است و قانون اساسی ما سفارش به مبارزه با آمریکا می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین