کد خبر: ۲۲۹۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸

عکس/ ساعت دقیق ورود امام(ره)به وطن

زمان دقیق ورود امام خمینی (ره) در روز دوازدهم بهمن سال 57 به ایران اسلامی بر خلاف زمان های مطرح شده در سال های اخیر، ساعت 9 و 27 دقیقه و 30 ثانیه است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بسیج پرس نوشت: زمان دقیق ورود امام خمینی (ره) در روز دوازدهم بهمن سال 57 به ایران اسلامی بر خلاف زمان های مطرح شده در سال های اخیر، ساعت 9 و 27 دقیقه و 30 ثانیه است و این در حالی است که چند سالی است برخی رسانه ها از جمله رسانه ملی لحظه ورود امام امت را 9 و 33 دقیقه اعلام می کنند.



اسناد مختلفی برای این ادعا وجود دارد که از آن جمله می توان به تک شماره روزنامه اطلاعات 12 بهمن سال 57 به شماره 15774 اشاره کرد که در زیر تیتر به یاد ماندنی "امام آمد" ساعت ورود امام به کشور اینگونه مطرح شده است: "پس از 15 سال در ساعت 9 و 27 دقیقه و 30 ثانیه صبح امروز پای امام خمینی بخاک وطن رسید".

در این ارتباط تفسیرهای مختلفی بیان شده که برخی از آنان این تغییر را به حرکات گروه های فراماسونری مربوط می داند. فارغ از اینکه آیا این تغییر زمانی به این گروه ها مربوط می شود یا نه و اینکه آیا تغییر چند دقیقه ای زمان ورود امام تا چه حد اهمیت دارد مورد بحث در این مجال نیست و هدف فقط تاکید بر حفظ تاریخ انقلاب اسلامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
3
7
عالی خیلی خوب بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین