کد خبر: ۲۲۹۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶

حاشيه‌هاي يك ختم

مراسم ختم خواهر معاون كل نهاد رياست جمهوري فارغ از ايجاد ترافيك سنگين سياسي و قضايي با حاشيه‌هايي پررنگ تر از متن همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شنبه مراسم ختم خواهر مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری در مسجد نور واقع در ميدان فاطمي تهران برگزار شد. حضور برخی چهره هاي سياسي و دولتی در این مراسم براي خبرنگاران بهترين فرصت بود. البته این مراسم حاشيه‌هاي جالبي هم داشت. نخست اينكه به مدت 2 ساعت ترافيك بسيار سنگيني حدفاصل خيابان حجاب تا ميدان فاطمي صدها راننده را با خودروهاي روشن معطل كرد چرا كه ماموران محافظ مسئولان محدودیتهایی برای تردد در بخشي از خيابان اعمال كرده بودند.

البته برخي از اين چهره ها براي رسانه ها دست پر بودند و به سوالات پاسخ دادند. مديرعامل ايران خودرو و تاج از مديران فدراسيون فوتبال به خبرنگاران توجهی نکردند. حسينعلي اميري قائم مقام وزير كشور با جمعی از نمايندگان مجلس کپ و گفت می کرد. واعظي وزير ارتباطات خبر بازبینی وي چت را اعلام کرد و عراقچي مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان با خبر اينكه پول ايران بر اساس تفاهم نامه 1+5 دوشنبه واريز مي شود. مولاوردي معاون رئيس جمهور در امور زنان با خبر اينكه حضور رئیس جمهور شرط برگزاری همایش "زنان بدون خشونت"، محمد هاشمي برادر آيت الله هاشمي رفسنجاني با خبر اينكه آيت الله جلسه اي براي انتخابات مجلس نداشته در این مراسم حاضر شدند.

در ميان ميهمانان مراسم ختم حضور مهدي هاشمي هم حائز اهميت بود. دکتر نوبخت معاون رئيس جمهور هم در این مراسم حاضر و با پرسشها و درخواستهای مختلف جمعیت حاضر مواجه شد.

مسعود سلطاني فر هم اين بار نه به عنوان عضو شوراي شهر بلكه به عنوان معاون جديد رئيس جمهور در مراسم ختم حاضر شده بود. در اين ميان حضور خورشيدي داماد محمود احمدي نژاد هم در مراسم امروز براي رسانه ها جالب بود . ولي بيشتر گفتگوی خبرنگاران با وزراي كابينه اعم از وزير نفت و وزير دفاع  انجام شد.

به گزارش مهر، علي اصغر شعر دوست سفير ايران در تاجيكستان هم از مدعوين مراسم امروز بود كه در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد اينكه مگر نبايد الان تاجيكستان باشيد گفت: من چند وقتي هست كه برگشتم و الان تاجيكستان سفير ايراني ندارد.

اين مراسم ساعت 18 به پايان رسيد ولي ترافيك فاطمي همچنان ادامه داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین