کد خبر: ۲۲۹۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵

نماینده میناب: هنوز خسارت جانی از زلزله گوهران گزارش نشده است

نماینده مردم میناب، رودان و بشاگرد اظهار کرد: هنوز خسارت جانی از زلزله ساعات پیش گوهران گزارش نشده است، اما ممکن است با ورود نیروهای امدادی، بتوان اطلاعات دقیقی از خسارات وارده کسب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هاشمی نخل ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید خبر زلزله 5.5 ریشتری در بخش گوهران استان هرمزگان گفت: با توجه به کوهستانی بودن و صعب‌العبور بودن راه‌های مواصلاتی به منطقه مرکز زلزله هنوز نمی‌توان درخصوص خسارات احتمالی آن صحبتی کرد، اما این منطقه در گذشته نیز لرزیده بود و برخی از ساختمان‌های آن در حال بازسازی بوده است که زلزله مجدد باعث تخریب آنها و تاخیر در روند بازسازی خواهد شد.

وی افزود: نیروهای امدادی از شهرهای همجوار و از بشاگرد برای کمک‌رسانی اعزام شدند اما باید پیش از ورود به منطقه از مانع پیش آمده بر سر راه‌های مواصلاتی بر سر زمین‌لرزه عبور کرد که این نیازمند کمک همه‌جانبه راهداری، استانداری، فرمانداری و نیروهای هلال‌احمر هرمزگان است.

هاشمی‌نخل ابراهیمی خاطرنشان کرد: هوا در مناطق زلزله‌زده حدود 10 درجه بالای صفر است و مردم نیازمند اسکان سریع در چادر هستند اما آنچه که اهمیت دارد، سابقه فراوان زلزله و تحلیل قوای نیروهای امدادی منطقه است؛ به نظر می‌رسد لازم است از مرکز استان نیز نیروهای امدادی اعزام شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین