کد خبر: ۲۲۹۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵

واعظی: اولویت دولت یازدهم کارآفرینی برای جوانان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اولویت دولت برای مردم کارآفرینی و ایجاد اشتغال است که جزء مهمترین دغدغه های دولت محسوب می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر دوشنبه در سفر یک روزه به قزوین با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

واعظی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به فشارها و مشکلاتی که دشمنان با تحریم ها به کشور اعمال می کنند تلاش دولت یازدهم بر این است که مردم در کمال آرامش و همراه با امید زندگی کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم مردم نیز با دولت همکاری کرده و بی شک رهنمودهای مقام معظم رهبری از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: اولویت دولت برای مردم کارآفرینی و ایجاد اشتغال است که جزء مهمترین دغدغه های دولت محسوب می شود تا بتوانیم نگرانی اشتغال را در جوانان برطرف کنیم.

واعظی تاکید کرد:  با همکاری همه جانبه مردم و مسئولان ارائه برنامه های مدون و تلاش مضاعف، ایجاد امید و نشاط در مردم توسط دولت یازدهم سرلوحه برنامه ها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: سیاست قطعی دولت کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه بوده که در این زمینه رییس جمهور نیز تاکیدات بسیاری را داشته اند.

به گزارش مهر، واعظی اظهارداشت: این دولت تمام سعی و تلاش خود را به پایبندی به اصول و ارزشهای انقلاب و در چهارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه بین المللی انجام خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین