کد خبر: ۲۲۹۸۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱

سبد کالا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

توزیع سبد کالایی که از سوی دولت یازدهم از روز گذشته (یکشنبه)شروع شده فقط به سرپرستان خانواری تعلق می گیرد که در سازمان هدفمندی یارانه ها دارای کد شناسایی باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  افرادی که مشمول دریافت سبد کالایی اعلام شده بودند در صورتی که خودشان یا سرپرستان خانوار آن ها یارانه بگیر باشند، می توانند از سبد کالایی برخوردار شوند.

جهت رفاه و آسایش سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا، طرح توزیع این سبد تا پایان سال تمدید شده و مشمولان دریافت سبد کالا می توانند با آرامش بیشتر به مراکز توزیع مراجعه کنند.

همچنین سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا که فاقد کارت بانکی هستند با مراجعه به بانک هایی که یارانه نقدی خود را دریافت می کنند با ارایه شماره حساب یارانه نقدی و کارت ملی نسبت به دریافت کارت بانکی خود اقدام نمایند.

با موافقت هیأت وزیران و در راستای سیاست های حمایتی دولت از برخی اقشار جامعه، دو سبد کالایی رایگان تا پایان سال جاری به شاغلان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح، کارگران، روزنامه نگاران، خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان متأهل، طلاب و سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی ارائه می شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین