کد خبر: ۲۲۹۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

توزیع سبد کالا در ۶۰ تعاونی مصرف محلی

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران با اشاره به توزیع سبد کالا در 60 تعاونی مصرف محلی این استان از مشکل فنی کارتخوان‌های دو بانک صادرات و ملی برای دریافت سبد کالا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابراهیم طلایی  در خصوص توزیع سبد کالای دولت اظهار داشت: با توجه به درخواست و تماس مردم متوجه شدیم که نام تعاونی‌های مصرف محلی در لیست مراکز توزیع در سامانه یارانه کالا درج نشده است و این مسئله موجب سردرگمی مردم و همچنین ایجاد صف‌های کاذب در برخی مناطق دیگر شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران افزود: همچنین در حال حاضر در تأمین تخم‌مرغ دچار مشکل هستیم، ولی برای اینکه توزیع متوقف نشود در صورت تمام شدن یک قلم کالا (تخم مرغ) مابقی سبد کالا را به مردم می‌دهیم، اما این مسئله موجب مراجعه چند باره و اتلاف وقت مردم می‌شود.

طلایی ادامه داد: برای رفاه حال مردم و اطلاع آنها از مراکز 60 گانه این اتحادیه در استان تهران نام و نشانی کامل تعاونی‌های مصرف محلی که سبد کالای دولت را توزیع می‌کنند در پایگاه اطلاع‌رسانی این اتحادیه درج شده است.

وی از مردم خواست به تدریج به مراکز عرضه سبد کالا مراجعه کنند تا مشکلات احتمالی به تدریج برطرف شود.

طلایی ادامه داد: براساس گفته مسئولان مدت 10 روزه تحویل مرحله اول سبد کالا تمدید خواهد شد.

* مشکل فنی کارتخوان‌های دو بانک

وی با اشاره به مشکل فنی در دستگاه‌های پوز فروشگاهی 2 بانک ملی و صادرات گفت: متأسفانه این دو بانک همکاری لازم را در این خصوص ندارند و کارشناس آنها به طور مرتب حضور ندارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف استان تهران ادامه داد: هنوز گزارشاتی از برخی فروشگاه‌های شهرستان شهریار داریم که دستگاه‌های پوز متعلق به بانک صادرات آنها فعال نشده است.

وی گفت: البته مکاتباتی با مسئولان مختلف اعم از بانک مرکزی، تعزیرات و شرکت‌های پشتیبان نرم‌افزاری این بانک‌ها کرده‌ایم.

طلایی اضافه کرد: متأسفانه با این شرایط مردم بعد از مراجعه به فروشگاه‌ها و ایراد موجود در کارتخوان‌ها نمی‌توانند سبد را تحویل بگیرند، در حالی که کالا آماده توزیع است.

به گزارش فارس، وی گفت: سایر بانک‌ها ممکن است بعضاً مشکل قطع و وصل داشته باشند، اما همکاری مناسبی دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین