کد خبر: ۲۳۶۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

هدیه نیم کیلو طلا از طرف خوزستان براي بازسازي عتبات عاليات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: واحد مرکزی خبر - بانوان نیکوکار خوزستانی در اسفند امسال بیش از 543 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت : این طلاجات به ارزش 54 میلیون و 300 هزار تومان است که بدون دخل و تصرف پس از ذوب در کارگاه های مخصوص و در راستای نیت اهدا کننده برای استفاده نهایی در بازسازی حرم های مقدس ارسال می شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه این بانوان نیک اندیش که از شهرهای امیدیه ، اندیمشک ، باوی ، گتوند ، اهواز ، ایذه و دزفول هستند طلاهای خود را به ستادهای شهرستانی بازسازی عتبات عالیات تحویل دادند افزود : بانوان خوزستانی تاکنون نزدیک به 25کیلوگرم طلا و سکه به منظور کمک به بازسازی و طلاکاری ایوان حرم مطهر حضرت علی (ع) اهدا کردند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از سال 1389 با اجازه آیت الله سیدعلی سیستانی از مراجع معظم تقلید در عراق ، مسئولیت بازسازی و طلاکاری ایوان حضرت علی(ع) را عهده دار شد و از نیمه دوم سال 92 طرح ساخت 6 درب حرمین امامین عسکریین(ع) در سامرا را نیز در دست اقدام دارد که هزینه یکی از درب ها را مردم استان مازندران تقبل کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین