کد خبر: ۲۳۷۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
در پی بارش برف بهاری،

آستارا سفیدپوش و گردنه‌ی حیران مسدود شد

هم‌زمان با یازدهمین روز از فصل بهار و در پی ورود جبهه‌ی هوای سرد و بارش‌زا از عصر دیروز(یکشنبه دهم فروردین‌ماه) بارش برف بخش‌های غربی استان گیلان را سفیدپوش و مسافران را غافلگیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در پی بارش برف که از ظهر دیروز (یکشنبه دهم فروردین‌ماه) در غرب استان گیلان آغاز شده است، گردنه‌ی حیران در محور مواصلاتی آستارا به استان اردبیل مسدود شد و صدها خودرو در این جاده گرفتار شدند.

از زمان آغاز بارش برف، در ارتفاعات شهرستان‌های آستارا و تالش 35 سانتی‌متر برف به زمین نشسته است.

بارش برف و کولاک شدید سبب شد تا پلیس از تردد خودروها در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان از قبیل گردنه‌ی حیران و اسالم به خلخال ممانعت کند.

سرهنگ «مهیار رستگار» رئیس پلیس راه استان گیلان، از همه‌ی مسافرانی را که قصد تردد از محورهای برف‌گیر استان را دارند، خواست بدون همراه داشتن زنجیر چرخ از تردد و سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

وی ادامه داد: رانندگان با توجه به بارش برف در محورهای «آستارا - اردبیل» و «اسالم - خلخال» و بارش برف و باران در مناطق جلگه‌ای استان همه‌ی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ رستگار خطاب به هم‌وطنانی که قصد ورود به استان گیلان را دارند، توصیه کرد به‌هنگام تدارک مقدمات سفر، لباس گرم و تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند و باک‌های خودروهای خود را با سوخت پر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین