کد خبر: ۲۳۸۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

بررسی روند قیمت طلا، سکه و ارز در هفته اخیر

در طول هفته اخیر به غیر از روز یکشنبه که قیمت‌ها روند کاهشی داشت در بقیه روزها قیمت انواع طلا و سکه روند افزایشی داشته‌ است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این هفته سکه تمام طرح جدید روز یکشنبه با 942 هزار تومان کمترین قیمت را تجربه کرد و از روز دوشنبه روند افزایشی قیمت آن آغاز و روز چهارشنبه به بالاترین رقم خود رسید. به طوری که قیمت سکه تمام در روز چهارشنبه نسبت به روز قبل از آن 23هزار تومان افزایش داشت.

نیم سکه نیز به غیر از روز یکشنبه که با کاهش قیمت همراه بود در بقیه روزهای هفته روند افزایشی داشته‌ است. دامنه تغییرات قیمت نیم سکه در هفته جاری 495 هزار تومان تا 515 هزار تومان بوده‌ است.

ربع سکه و سکه یک ‌گرمی نیز در طول هفته اخیر از نوسان بی‌بهره نبودند، هرچند نسبت به سایر انواع سکه و طلا از نوسان کمتری برخوردار بودند.

هرگرم طلای 18 عیار در هفته اخیر با قیمت 96 هزار و 634 تومان کمترین قیمت در طول هفته و 99 هزار و 197 تومان بیشترین قیمت را تجربه کرد.

درباره نوسان قیمت‌ طلا، سکه و ارز در هفته جاری رییس اتحادیه کشوری طلا، جواهر، سکه، صراف و ارز گفت: قیمت انواع طلا و سکه به دلیل افزایش قیمت اونس در بازارهای جهانی افزایش یافته است.

به گفته وی یکی از دلایل افزایش قیمت طلا در بازار افزایش قیمت اونس جهانی بوده است.

به گزارش ایسنا؛ کشتی‌آرای با بیان این‌که اونس جهانی در هفته جاری بین 1300 تا 1320 دلار نوسان داشته است افزود: همین موضوع باعث افزایش قیمت طلا و سکه شده‌ است.

قیمت ارز نیز در هفته جاری از نوسان به دور نبوده و روز چهارشنبه دلار با قیمت 3116 تومان به بالاترین مقدار خود رسید که دلیل نوسان قیمت ارز از سوی کشتی‌آرای نا مشخص اعلام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین