کد خبر: ۲۳۸۹۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱

حمله به مقبره یک ایرانشناس در اصفهان+تصاویر

در تجمعی که عصر دیروز بدون مجوز در حاشیه زاینده رود و در کنار پل خواجوی اصفهان انجام شد عده‌ای خواستار جلوگیری از دفن ریچارد فرای، ایران‌شناس فقید امریکایی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این گروه که با حمله به مقبره آرتور پوپ ایران شناس و مورخ شهیر در جوار پل خواجو خواستار تخریب  آن بنای "امریکایی" شده بودند از شورای شهر و مسئولین شهر اصفهان خواستند تا اجازه دفن ریچارد فرای که به قول آنها "جاسوس سیا" بوده را نداده و لکه ننگین دیگری بر پیشانی اصفهان نپذیرند.

تجمع کنندگان در پایان بیانیه‌ای صادر کرده  و تهدید کردند اگر چنین اتفاقی صورت پذیرد، غسل شهادت کرده، کفن پوشیده و جنازه وی را خوراک سگان بیابان کرده و پس از آن آرامگاه پروفسور پوپ را نیز بر سر وی خراب خواهند کرد.

تجمع کنندگان همچنین در بیانیه خود، به برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان در اصفهان انتقاد کرده و اظهار داشته‌اند: "یک روز همایش بزرگ فتنه گران را در شهر شهیدان برگزار می‌کنند، یک روز خانم اشتون را به اصفهان می‌آوردند، امروز هم درصدد ایجاد نگرانی و تشویش اذهان امت حزب الله هستند".


به گزارش امید، در این تجمع عدنان زادهوش عضو شورای شهر اصفهان و اکبر پاکزاد مشاور اقشار استاندار اصفهان حضور داشته و شاهد تعرض به مقبره پروفسور پوپ بوده‌اند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
1
7
پناه بر خدا از فقر فرهنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
1
4
باید خاک بریزیم بر سر کسانی که فرهنگ شان زیر صفر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین