ازهمان ابتدا روند 8 سال گذشته را قبول نداشتم
هاشمی رفسنجانی: "جریان انحرافی، یادگاری من شد"
شرايطي راكه 8 سال پيش وجود داشت را قبول نداشتم و تمام اين هشت سال را مسير انحرافي مي دانستم كه يادگاري من مانده است. اينها هنوز هم در جلسات خصوصي شان مي گويند كه فلاني اين لقب را به ما داده است.