کد خبر: ۲۳۹۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

تشریح برنامه‌های جوانان احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

سخنگوی شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب به شرح برنامه‌های جوانان احزاب اصلاح طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پرداخت .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پیام مجرد در گفت‌وگو با ایسنا گفت : در سال 93 نمایندگان جدید احزاب برای حضور در شورا معرفی شدند . ار 18 حزب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات 12 حزب دارای سازمان و یا شاخه جوانان هستند که در اولین جلسه امسال 10 حزب در این جلسه حاضر شدند .

وی افزود : با شروع فعالیت در سال 93 اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این شورا بازبینی شده و مورد رای قاطع 10 عضو حاضر قرار گرفت .

عضو شورای اجرایی حزب اسلامی کار گفت: در 2 ماه آینده دیدار با کلیه دبیران کل احزاب عضو شورای هماهنگی و ارائه گزارش در دستور کار این شوراست . از این رو شنبه 30 فروردین کلیه نمایندگان عضو به دیدار حجت السلام و المسلمین منتجب نیا خواهند رفت تا با ارائه گزارش از راهکارهای بنیادین ایشان استفاده نمائیم .

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: با آغاز جلسات در سال جدید رصد انتخابات و فعال شدن کمیته شهرستان ها در دستور کار اصلی قرار گرفته است و کلیه شوراهای شهرستانی موظف به ارائه آخرین گزارشات استانی به شورا می‌باشند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین