کد خبر: ۲۴۱۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

درخواست فدراسیون فوتبال: وزارت ورزش پول کروش را بدهد!

کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی به دلیل بلاتکلیفی برای آینده مربیگری‌‌اش از مسئولان فدراسیون فوتبال دلخور است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این موضوعی است که کفاشیان رئیس فدراسیون هم آن را تأیید می‌کند و می‌گوید: «کروش از ما دلخور است چون هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ایم. بنده خدا معطل ماست.»

هر چند به نظر می‌رسد کارلوس کروش روزهای دشواری را در فوتبال ایران سپری کرده و ترجیح می‌دهد بیش از این اعصابش را خرد نکند اما انگار او می‌خواهد بماند. سرمربی تیم‌ملی حتی از سوی قطری‌ها هم با پیشنهادی وسوسه‌انگیز مواجه شده است ولی همچنان منتظر فدراسیون فوتبال ایران است.

رقم پیشنهادی کروش برای هر یک سال یک میلیون و 800 هزار دلار است و فدراسیون نمی‌تواند این پول را پرداخت کند. کفاشیان در این باره می‌گوید: «دلار سه برابر شده است. ما شاید بتوانیم برای یک سال دیگر با کروش قراردادمان را تمدید کنیم اما برای سال‌های بعد به مشکل می‌خوریم. اگر وزارت بخواهد پول کروش را بدهد، قبول می‌کنیم اما این طور نباشد ترجیح می‌دهیم مربی ارزان‌تر بگیریم.»

البته کفاشیان توضیح می‌دهد در چند وقت اخیر وزارت ورزش کمک زیادی به آنها کرده است: «بله، حمایت‌های خوبی از سوی وزارت ورزش شده است. ما هم امیدواریم صحنه‌هایی که خداداد عزیزی و استیلی خلق کردند دوباره تکرار شود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین