کد خبر: ۲۴۱۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

جلسه توجیهی ضرغامی با مجریان گفت‌وگو با رییس‌جمهور + عکس

مجریان گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم در نشستی توجیهی با رییس سازمان صداوسیما حاضر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در جلسه توجیهی رییس سازمان صداوسیما با مجریان گفت‌وگو با رییس جمهور علاوه بر علی‌اکبر عبدالرشیدی و سودابه حسنی‌دخت (مجریان برنامه شامگاه گذشته)، مهدی فرجی (مدیر شبکه اول)، حسام‌الدین آشنا (مشاور فرهنگی رییس‌جمهور) و پرویز اسماعیلی (معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور) حضور داشتند.

رییس‌جمهور سه‌شنبه با مردم به صورت مستقیم گفت‌وگو کرد. این گفت‌وگو در ارتباط با مهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه اقتصاد از جمله رویکرد دولت در بحث اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، مسائلی مانند تولید، حمل و نقل، سلامت و همچنین رویکرد دولت درباره مسائل سیاست خارجی از جمله تعامل با کشورها و نهادهای بین‌المللی و همچنین مسائل فرهنگی انجام شد.


سهرابی، مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره‌ی نحوه انتخاب مجریان گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور به ایسنا خاطرنشان کرده بود: صداوسیما برای اجرای این برنامه چند تن از مجریان توانمند در اجرا را به ریاست جمهوری معرفی کرده است که با هماهنگی و توافق طرفین، از بین این چند نفر، یک یا دو نفر برای اجرای این گفت‌وگو انتخاب می‌شوند.

رییس سازمان صداوسیما هم امروز در حاشیه مراسم حکمت مطهر درباره انتخاب مجریان گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم اعلام کرده است: سه نفر انتخاب شدند؛ آقای مرتضی حیدری، آقای عبدالرشیدی و خانم حسنی‌دخت که با توجه به اینکه رییس جمهور علاقه دارند مجری‌ها دو نفر باشند و یکی از آنها هم خانم باشد، از سه نفری که معرفی کردیم، دو نفر انتخاب شدند و منتها عملا از طرف رسانه ملی این کار را کردند. جلسه‌ای با آنها داشتم و در حضور آقای آشنا (مشاور رییس جمهور) و آقای اسماعیلی (معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور) تذکرات لازم را به عنوان رییس رسانه ملی و جایگاه مستقل سازمان درباره طرح سوالات اصلی از رییس جمهور مطرح کردم که فکر می‌کنم جلسه دیشب رییس جمهور یک مقدار متفاوت تر از گذشته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین