کد خبر: ۲۴۲۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

کوچک‌ترین خودکار چاپگر سه‌بعدی

کوچک‌ترین خودکار چاپگر سه‌بعدی جهان در دو رنگ عرضه شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خودکار چاپگر سه‌بعدی LIX نه تنها به کاربر امکان طراحی‌کردن بدون استفاده از کاغذ را می‌دهد، بلکه درست مانند یک خودکار نوشتاری استاندارد سبک و باریک بوده و شیوه‌ای برای چاپ سه‌بعدی با جزئیات بیشتر از همیشه را در اختیار می‌گذارد.

خودکار جدید مانند یک چاپگر سه‌بعدی استاندارد عمل می‌کند و کاربر می‌تواند رشته‌های پلاستیکی را در درون آن قرار دهد؛ در اینجا رشته‌ها ذوب شده و "جوهر" تولید می‌کنند. زمانی که فردی طراحی می‌کند، این جوهر سرد و سفت می‌شود.

سامانه ابداعی قابل‌حمل بوده و از یک پورت یواس‌بی 3.0 بجای پریز دیواری برای دریافت برق استفاده می‌کند. همچنین به دلیل اندازه و وزن سبکش (40 گرم)، این خودکار می‌تواند هر شکلی را که کاربر تصور می‌کند، بکشد.

طراحی خودکار جدید گوی سبقت را از همتایان رقیبش ربوده زیرا این سیستم پیشرفته و دارای ظاهری حرفه‌ای است که از آلومینیوم ساخته شده و در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه شده است.

خالقان فناوری ابداعی را بر اساس یک خودکار فنی استاندارد ساخته‌اند که بسیاری از هنرمندان و طراحان از پیش با آن آشنا هستند. می‌توان از این سامانه برای بسیاری از پروژه‌ها از جمله خلق طرح‌های منحصر‌بفرد روی پارچه با جایگزین‌کردن گل‌دوزی و ساخت قطعات جواهر استفاده کرد.

خودکار LIX، چاپ سه‌بعدی را بدون هیچ گونه دانشی از نرم‌افزار طراحی که اغلب هزینه‌بر و یادگیری آن دشوار است، در اختیار می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، شرکت LixPen بهای خودکار جدید به همراه 15 بسته رشته رنگی را 135 دلار اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین