کد خبر: ۲۴۲۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
رییس‌جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی؛

یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده است

رییس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی با قدردانی از تلاش های انجام شده در زمینه توسعه بخشی تاکید کرد که یکی از محورهای مهم در اقتصاد مقاومتی تکیه بر نیروهای انسانی کارآمد و متخصص داخلی و ایجاد اشتغال مولد برای جوانان تحصیلکرده کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی امروز (یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و با حضور اعضای آن تشکیل شد.

رییس جمهوری در این جلسه تاکید کرد که امید می رود بخشی از این هدف اقتصاد مقاومتی با اجرای برنامه های پیش بینی شده در سند ایجاد فرصت های شغلی جدید و توسعه اشتغال تحقق یابد.

در ادامه این جلسه محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ارایه گزارشی از برنامه های این وزارتخانه در زمینه ایجاد اشتغال، در باره سند ایجاد فرصت های شغلی جدید و توسعه اشتغال از طریق ارتباطات و فناوری اطلاعات که توسط آن وزارتخانه تدوین شده است، توضیحاتی ارایه کرد.

بر اساس این سند که مشتمل بر پنج محور ارتقاء و گسترش بازار ، تنظیم مقررات، توسعه و تحول در صنعت، افزایش مهارت و توانمندی نیروی انسانی، تجهیز منابع و تسهیل کسب و کار است، برنامه ایجاد اشتغال برای حداقل سی هزار نفر در سال 1393 در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط به اجرا گذاشته خواهد شد.

همچنین پیش بینی می شود در سال های 1394 و 1395 در چارچوب این سند هر سال 100 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین