کد خبر: ۲۴۲۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷

آتلتیکو مادرید مغلوب لوانته شد/راه قهرمانی رئال هموار شد

تیم فوتبال آتلتیکومادرید با قبول شکست دو بر صفر برابر تیم لوانته، راه قهرمانی رئال دیگر تیم مادرید را که دو بازی کمتر و تفاضل گل بهتری نسبت خود را هموار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا؛ شاگردان دیگو سیمئونه در حالی یکشنبه شب مغلوب تیم لوانته شدند که تیمشان درصدرجدول رده بندی رقابت های این لیگ قراردارد.

بازیکنان آتلتیکو که چهارشنبه شب گذشته تیم چلسی را با نتیجه خیره کننده 3 بر یک در ورزشگاه استمفوردبریج لندن شکست داده و راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند، مقابل تیم لوانته بسیار پراشتباه بودند وبا نتیجه 2 بر صفر مغلوب این تیم شدند تا در فاصله دوهفته پایانی این رقابت ها شانس کسب عنوان قهرمانی خود را کم رنگ کنند.

گل های تیم لوانته برابر آتلتیکو مادرید را دراین دیدارفیلیپ لوییس مدافع چپ آتلتیکو دردقیقه 7 به اشتباه درون دروازه خودی جای داد و دیگر گل این تیم را نیز دیوید بارال دردقیقه 69 به ثمر رساند تا تلخ ترین شکست این فصل آتلتیکو رقم بخورد.

تیم بارسلونا نیز درادامه رقابت های هفته سی و ششم شب گذشته وبا نتیجه تساوی 2 بر 2 برابر ختافه متوقف شد تا عملا بخت کمتری نسبت به دو تیم مادریدی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

تیم رئال مادرید تا ساعتی دیگر درهمین چارچوب برابر تیم والنسیا قرارمی گیرد.

جدول رده بندی لالیگا؛

1-آتلتیکو مادرید/36 بازی/88 امتیاز(تفاضل گل 51 )

2-بارسلونا/36 بازی/85 امتیاز(تفاضل گل 67)

3-رئال مادرید/34 بازی/82 امتیاز(تفاضل گل 66)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین