کد خبر: ۲۴۴۸۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷

روش جالب نیویورکی‌ها برای مبارزه با سیگار

شهرداری نیویورک، قانون تازه ای ضد دخانیات به اجرا گذاشت. در این شهر، کشیدن سیگار در پارکها و میدان های اصلی ممنوع است؛ مصرف دخانیات در پارک ها و میدان های اصلی و بسیاری ساختمان ها ممنوع است و افراد با وجود مالکیت ملک، نمی توانند داخل ملک سیگار بکشند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش الفˈ به نقل از شبکه خبر، قانون تازه ضد دخانیات، در ماه نوامبر گذشته به تصویب رسید و اکنون شهرداری موظف به اجرای آن است. قوانین ضد دخانیات در نیویورک، از سختگیرانه ترین مقررات جهان است. برابر تدابیر تازه ای که از امسال در این کلان شهر آمریکا به اجرا گذاشته شده است، افراد زیر بیست و یک سال حق خرید سیگار را ندارند؛ هر خریدار موظف به ارائه کارت شناسایی خود است.

برخلاف افراد بزرگسال، شمار جوانان سیگاری در نیویورک کاهش نیافته است. یکی از ساکنان نیویورک می گوید: به نظر من، افراد نباید زیر بیست و یک سالگی سیگار بکشند و این قانون خوبی است؛ جوان ترها همیشه راه سیگار کشیدن را پیدا می کنند و به واسطه افراد سن بالاتر، سیگار می خرند.

در نیویورک، مصرف دخانیات در پارک ها و میدان های اصلی ممنوع است. در بسیاری از ساختمان ها نیز سیگار کشیدن ممنوع است و افراد با وجود مالکیت ملک، نمی توانند داخل ملک خود سیگار بکشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین