کد خبر: ۲۴۵۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

بررسی شرایط انتقال پایتخت در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس

عزم جدی دولت برای ساماندهی پایتخت/ رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از جلسه ویژه این کمیسیون برای بررسی شرایط انتقال پایتخت با حضور مجید انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری و معاونان وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیر خجسته، اهمیت موضوع ساماندهی پایتخت باعث شد تا کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با توجه و دقت خاص در این حوزه وارد شود و مطالعات کارشناسی گسترده بر روی آن انجام دهد.

وی، هماهنگی و همراهی مجلس و دولت در این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: دولت و مجلس با هماهنگی و تعامل مناسبی که دارند به دنبال حل مشکلات و معضلات پایتخت هستند تا با استفاده از نظرات کارشناسی و بهره‌مندی از نظرات نخبگان، نواقص پایتخت اصلاح شود.

نماینده مردم همدان در مجلس، هدف اصلی این طرح را ساماندهی پایتخت ارزیابی کرد و گفت: در این طرح صرفا به انتقال پایتخت پرداخته نشد و تلاش شد تمامی معضلات موجود در حوزه پایتخت مورد توجه قرار گیرد و چنانچه پس از بررسی‌های لازم نظر بر انتقال پایتخت باشد، اقدامات لازم انجام شود.

خجسته تصریح کرد: در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام انصاری معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری از عزم جدی دولت برای ساماندهی پایتخت خبر داد و خواستار بررسی دقیق این طرح شد.

وی ادامه داد: مدیران معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری، حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور و معاونین وزیر راه و شهرسازی از دیگر شرکت‌کنندگان در این جلسه بودند که مقرر شد نظرات پیشنهادی دولت نیز در این زمینه به این کمیسیون ارایه شود.

خجسته افزود: با بررسی تخصصی ساماندهی پایتخت درباره زیرساخت‌های شهری و انتقال پایتخت و مسایل مرتبط با آن، تصمیم‌گیری لازم انجام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین