کد خبر: ۲۴۹۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

عذرخواهی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی مسمومیت دانشجویانش

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: من هم به نوبه خود از بابت بروز این حادثه بسیار متأسفم و از همه دانشجویان مبتلا عذرخواهی می‌کنم. بروز چنین حادثه‌ای برای یک بار هم زیاد است حتی اگر سرویسی هرروز بیش از ٥ هزار غذا توزیع کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به مسمومیت غذایی شماری از دانشجویان دانشگاه، بایت این حادثه عذرخواهی کرد.
 
به گزارش ایسنا ، دکتر علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخشی از گزارشی عملکرد خرداد ماه دانشگاه اعلام کرد: " در روزهای آخر خردادماه گروهی از دانشجویان دچار مسمومیت غذایی شدند. همان شب معاون دانشجویی و مدیران این حوزه حداکثر تلاش خود را برای درمان افراد مبتلا در اکثر خوابگاه‌ها صرف کردند و تا ساعات بامداد در خوابگاه‌ها و بیمارستان‌ها حضور داشتند، برخی خوابگاه‌ها هم از اورژانس کمک گرفتند و گروهی از دانشجویان هم مستقیم به بیمارستان مراجعه کردند.
 
فردای آن روز روابط عمومی معاونت دانشجویی خبر اولیه را منعکس نمود و گزارش بعدی معاونت دانشجویی هم روز شنبه ارائه شد. علت بروز این عارضه هنوز به طور کامل روشن نیست و بررسی دراین‌باره توسط معاونت‌های دانشجویی و بهداشت و حراست دانشگاه ادامه دارد که نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید. من هم به نوبه خود از بابت بروز این حادثه بسیار متأسفم و از همه دانشجویان مبتلا عذرخواهی می‌کنم. بروز چنین حادثه‌ای برای یک بار هم زیاد است حتی اگر سرویسی هرروز بیش از ٥ هزار غذا توزیع کند."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین