کد خبر: ۲۴۹۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

تاج: بدون شک آثار حضور وینگادا را در آینده خواهیم دید

جلسه هماهنگی مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران با سرمربیان تیم ملی امید و جوانان ایران برای برنامه‌ریزی هرچه بهتر مسابقات لیگ برتر در محل سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این جلسه محمدهادی آیت‌اللهی، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، نایب رییس و رییس سازمان لیگ فوتبال، غلامرضا بهروان، رییس کمیته مسابقات، مصطفی شهبازی، رییس کمیته نقل و انتقالات، امیرحسین فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، نلو وینگادا، سرمربی تیم امید، هومن افضلی مربی تیم امید، علی دوستی‌مهر، سرمربی تیم جوانان، مهدی مهدوی‌کیا مدیرفنی تیم جوانان حضور داشتند.

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در این جلسه گفت: برای هماهنگی اردوهای تیم ملی بزرگسالان جلسات خوبی را با کارلوس کی‌روش برگزار کردیم و قرار شد برای حضور موفق در جام‌جهانی لیگ برتر یک ماه و نیم زودتر تمام شود. از این جلسات خیلی سود بردیم و خوشحالیم که این اتفاق رخ داد و کارلوس کی‌روش هم از آن خوب استفاده کرد و نتیجه آن را هم‌اکنون در جام‌جهانی شاهد هستیم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی ما روی وینگادا مثبت است. این مربی سابقه خوبی در عرصه مربیگری دارد و بر این باور هستم وقتی آدم‌های با دانش وارد فوتبال کشور می‌شوند، به نفع فوتبال است. بدون شک آثار وضعی حضور وینگادا را در آینده فوتبال خواهیم دید. سالهاست که تیم امید ما نتوانسته به المپیک صعود کند و اکنون آماده است این اتفاق خوب رخ دهد. امیدواریم با انتخاب وینگادا بارقه‌های امید برای تحقق این آرزوی دیرینه محقق شود.

تاج در تشریح برنامه‌های سازمان لیگ گفت: این سازمان در طول سال بیش از 5600 بازی در رده‌های مختلف از جمله لیگ برتر، لیگ دسته اول، دوم و سوم و لیگ بانوان برگزار می‌کند. امیدوارم امشب تیم ملی با صعود به دور دوم جام‌جهانی انحصار این موضوع را که در اختیار شاگردان علی دوستی در تیم جوانان است، بشکند.

در ادامه این جلسه نلو وینگادا، سرمربی تیم امید گفت: از دعوت شما تشکر می‌کنم. مهم‌ترین عامل موفقیت ما در راه آماده‌سازی تیم امید برای صعود به المپیک ریو همکاری باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. سال‌ها مربی کشورهای مختلفی بودم. بعضی وقت‌ها ارتباط متقابل باشگاه‌ها و تیم ملی سخت می‌شود. در این زمان من خودم را جای طرف مقابل می‌گذارم و شرایط آنها را درک می‌کنم. از زمان حضورم در تیم ملی امید تعامل را با باشگاه‌ها آغاز کردم و همچنان نیز ادامه دارد.

وینگادا ادامه داد: در این رابطه نامه‌ای را برای مربیان لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم نوشته‌ام که در آن تاکید شده با همکاری خوب و متقابل در کنار یکدیگر می‌توانیم شاهد رشد بازیکنان هم در باشگاه‌ها و هم در تیم امید باشیم. در این نامه اعلام کرده‌ام با آغوش باز آماده هستم تا تمام اطلاعات و جزئیاتی که برای هر دو طرف مفید خواهد بود را رد و بدل کنیم.

سرمربی تیم ملی امید افزود: از زمانی که سرمربی شده‌ام حرف‌های طرف مقابل را هم می‌شنوم و آنان را درک می‌کنم. اکنون صعود به المپیک چالش بزرگ ما، فدراسیون فوتبال، کمیته المپیک و سازمان لیگ است که امیدوارم با نتایج خوبی که به دست می‌آوریم، به این موفقیت دست پیدا کنیم.

غلامرضا بهروان در ادامه این جلسه گفت: مسئولیت مسابقات بر عهده سازمان لیگ است و به تأسی از سیاست‌های سازمان لیگ و فدراسیون اعتقاد داریم در حد توان به اجرای برنامه‌های تیم ملی امید و تیم ملی جوانان کمک کنیم. باید تاریخ دقیق اردوهای تیم ملی امید و جوانان را بدانیم تا طبق آن برنامه‌ریزی دقیقی در این رابطه داشته باشیم. بعد از بررسی برنامه‌ها می‌توان نشست نهایی را برگزار کنیم تا تقویم لیگ نهایی شود. اکنون برنامه لیگ برتر به هیأت رییسه سازمان لیگ اعلام شده است.

 به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان کرد: نزدیک 40 سال است که تیم امید به المپیک صعود نکرده و برای ما هم مهم است تیم ملی امید در این رویداد مهم حضور داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین