کد خبر: ۲۴۹۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

بیش از 90 سال حبس برای سارق سابقه‌دار در رودان

در پی حکم دادگستری شهرستان رودان، اجرای حکم شلاق در ملا عام برای 2 نفر از سارقان سابقه دار در شهرستان رودان انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رضا مختاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، اظهار کرد: سیاست دادگستری شهرستان رودان، برخورد قاطع با مخلان نظم و سارقان و اشد مجازات برای آنهاست.

وی افزود: در این رابطه 2 نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار در میدان اصلی بخش بیکاه و در ملاءعام شلاق زده شدند. یکی از این سارقان 8 فقره سرقت موتورسیکلت، 2 فقره سرقت منجر به آزار، 2 فقره سرقت مسلحانه جمعی و شبانه و حمل گاز اشک آور و سلاح سرد و جرایم دیگر را در پرونده خود دارد.

دادستان رودان گفت: پس از دستگیری و تشکیل پرونده در مجموع برای جرائم متعدد مرتکب شده به 99سال حبس و 74 ضربه شلاق در ملاعام محکوم شده است.

مختاری افزود: از این 99 سال حبس 22 سال لازم الاجرا و اشد مجازات می باشد و مابقی حبس این فرد با توجه به سابقه و طول مدت دوران حبس احتمال عفو و بخشش دارد. نفر دوم این پرونده نیز با توجه به جرائم مرتکب شده در مجموع به بیش از 49 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

دادستان عمومی رودان گفت: مشارکت در 2 فقره سرقت منجز به آزار، نگهداری گاز اشک آور و اسلحه سرد، سرقت عادی و دیگر جرائم از جمله جرائم نفر دوم در این پرونده می‌باشد.

مختاری خاطرنشان کرد: در 3 ماهه نخست سال جاری تاکنون 5 نفر از سارقان حرفه و سابقه دار شهرستان رودان در ملاءعام شلاق زده شده‌اند. برای سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه اشد مجازات را در نظر می‌گیریم و در ملاءعام اجرای حکم خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین