کد خبر: ۲۵۱۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

حمله علم‌الهدی به دانشگاه آزاد؛ پسوند اسلامی را از این دانشگاه بردارند

آیت الله علم‌الهدی گفت: کاش پسوند اسلامی را از این دانشگاه بردارند، درست است که دانشگاه آزاد است؛ اما دانشگاه آزاد در بی‌دینی و لامذهبی که نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: خبرگزاری دانشجو نوشت: عضو خبرگان رهبری صبح امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی گفت: جای که دشمن با فتنه وارد می‌شود به مراتب کوبنده‌تر است جای است که با سرکوب وارد می‌شود.
 
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اساتید دانشگاه‌ها گفت: رهبری در این دیدار فرمودند‌‌ «برخی در خصوص استفاده از کلمه دشمن حساسیت دارند غفلت از دشمن بیرونی خطای عظیم است».

گزیده اظهارات علم‌الهدی را در ادامه می‌خوانید:
 
*دشمن در حال توطئه می‌آید و اینکه بنا باشد ما فضا را برای دشمن آماده و زمینه‌ها را فراهم کنیم اگر نگویم ناجوانمردی است غفلت بزرگی است. ناهنجاری فرهنگی، بی‌بندوباری، بی‌حجابی و بی‌عفتی زمینه ورود دشمن به کشور است.
 
*اخیر در یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور که پسوند اسلامی هم دارد که ای کاش پسوند اسلامی را برمی داشتند مسئول حراست این دانشگاه بخشنامه‌ای به تمام شوراهای دانشگاه فرستاده که حق اعتراض به استاد و دانشجوی بی‌حجاب را ندارند و نکته تأسف برانگیز اینکه جریان مدیریتی دانشگاه به خاطر این مسئله از حراست تشکر کرده است. درست است که دانشگاه آزاد است اما دانشگاه آزاد در بی‌دینی و لامذهبی که نیست.
 
* دانشگاهی که یک میلیون دانشجو دارد اگر جولانگاه بی‌حجابی شود آیا این جز این است که یک راه برای دشمن باز کنیم و یک فضای آکادمیک را جلوی راه دشمن بگذاریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین