کد خبر: ۲۵۱۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
تاکید هاشمی در افطاری مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

دعا کنیم بیش از این آبروی اسلام را نبرند

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در مراسم افطار، مديران و كاركنان دبيرخانه و مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام، خاطر نشان كرد: اميدواريم ماه مبارك رمضان را با صفا، صميميت و مراعات همه امور اخلاقي و احكام اسلامي سپري كنيم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی - آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در مراسم افطار، مديران و كاركنان دبيرخانه و مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام، خاطر نشان كرد: اميدواريم ماه مبارك رمضان را با صفا، صميميت و مراعات همه امور اخلاقي و احكام اسلامي سپري كنيم.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، تقرب بيشتر به خداوند را از اهداف ماه مبارك رمضان دانست و افزود: در اين ماه، بايد خودمان را از هرگونه آلودگي و ناپاكي‌هاي رفتاري و اخلاقي كه در طول سال به هر دليلي در زندگيمان به وجود آمده است، رها سازيم.

به گزارش آفتاب، ايشان در ادامه با ابراز تأسف شديد از جنايات گروه تروريستي داعش در كشور عراق تصريح كرد: اين گروهك افراطي جاهل، در عراق و در نزديكي عتبات عاليات هر روز مرتكب اقدامات وحشيانه و كشتارهاي عظيم مي‌شوند.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، برنامه‌ها، نحوه جذب نيرو و ساير فعاليت‌هاي گروه تروريستي داعش را داراي عقبه و ريشه‌دار خواند و تأكيد كرد: در ماه مبارك رمضان مخلصانه دعا كنيم كه هر چه زودتر شر اين مجموعه منحرف و خطرناك از جهان اسلام كوتاه شود تا بيش از اين آبروي اسلام از بين نرود.

ايشان در ادامه سخنان خود به دستور رهبري مبني بر تقويت نظارت مجمع تشخيص مصلحت نظام بر سياست‌هاي كلي اشاره كرد و گفت: تحقق اين مهم كار بسيار دشواري است كه نيازمند همكاري و همراهي همه‌ي همكاران است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، اجراي سياست‌هاي كلي در سايه آيين‌نامه ابلاغ شده از سوي رهبري در خصوص نظارت را براي ايجاد نظام صحيح اداري مهم خواند و افزود: نظام اداري، داراي مشكلاتي است كه بايد با مشاركت و همكاري همه صاحب‌نظران اصلاح شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین