کد خبر: ۲۵۱۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳

زیبا کلام: تندروها از محبوبیت خاتمی بغض و کینه دارند

وی ادامه داد: آقای خاتمی اصلا به هیچ کس توهین نمی کند، در رفتارها و سخنرانی هایش کلمات و لغات سبک اصلا وجود ندارد، مواضع تند و رادیکال نمی بینیم ، به همه احترام می گذارند؛ اینها هست که باعث محبوبت آقای خاتمی شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صادق زیبا کلام گفت: تندروها بغض و کینه نسبت به محبوبیت آقای خاتمی در بین مردم دارند و می خواهند به اشکال مختلف چهره و جایگاه ایشان را کدر کنند اما متوجه نیستند که هرچه به آقای خاتمی ناسزا بگویند و ایشان را تحت فشار قرار دهند، محبوبیتش بیشتر و بیشتر می شود.

صادق زیبا کلام در گفت و گو با ایرنا در واکنش به تذکر کتبی 10 نماینده مجلس به وزیر دادگستری برای ممنوع البیان و ممنوع التصویرشدن سیدمحمد خاتمی این مطلب را بیان کرد و افزود: مردم ایران از سال 76 که آقای خاتمی مطرح شدند تا به امروز که نزدیک به 17 سال می گذرد در طول این سالها به یاد نمی آورند که وی به کسی توهین و بی حرمتی کرده باشد و کلمات سبک و زشت نسبت به مخالفین شان استفاده کرده باشند.

وی گفت: اصولگرایان تندرو متوجه نیستند که این نوع رفتارهای آقای خاتمی چقدر ارزشمند است.

این فعال سیاسی افزود: گفتمان آقای خاتمی را با زبان و گفتمان برخی اصولگرایان، جبهه پایداری ها و تندروها مقایسه کنید و ببینید چه فاصله ای بین زبان و رفتار آقای خاتمی و تندروهایی که مثل آب خوردن به همه انگ بی دینی، مزدوری و وابستگی می زنند ، وجود دارد.

وی ادامه داد: آقای خاتمی اصلا به هیچ کس توهین نمی کند، در رفتارها و سخنرانی هایش کلمات و لغات سبک اصلا وجود ندارد، مواضع تند و رادیکال نمی بینیم ، به همه احترام می گذارند؛ اینها هست که باعث محبوبت آقای خاتمی شده است.

زیبا کلام اضافه کرد: آقای خاتمی نه حزب دارد، نه یک تشکل سیاسی یا سازمانی دارد و کسی به یادش نمی آید که بعد از پایان ریاست جمهوری اش یکبار هم در تلویزیون نشان داده شده باشد و حتی یک بار هم صدایش در رادیو پخش نشد. از بعد از سال 84 کسی دیگر آقای خاتمی را در تلویزیون ندید.

وی تاکید کرد: ادب، فرهیختگی و متانت آقای خاتمی است که در فضای امروز ایران که بسیاری از رجال سیاسی خیلی راحت توهین و تحقیر و ناسزا می گویند و حتی قانون را زیر پا می گذارند باعث محبوبیت وی در بین مردم است.

زیبا کلام گفت: اگر در 24 خرداد 92 به جای آقای روحانی ، آقای خاتمی بود و یا همین فردا اگر خاتمی به عنوان نامزد ریاست جمهوری بایستند، مطمئنم تعداد رای ایشان از 30 میلیون هم بالاتر می رود و به خاطر این محبوبیت است که اصولگرایان تندرو بغض و کینه نسبت به محبوبیت ایشان در بین مردم دارند و می خواهند به اشکال مختلف چهره و جایگاه ایشان را کدر کنند.

این فعال سیاسی گفت: به هر صورت تندروها متوجه نیستند که هرچه به آقای خاتمی ناسزا بگویند و ایشان را تحت فشار قرار دهند، محبوبیتش بیشتر و بیشتر می شود .

وی افزود: تندروها از حمایت سید محمد خاتمی، آیت الله هاشمی رفسنجانی، سید حسن خمینی و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری که منجر به پیروزی روحانی شد، بغض و کینه دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین