کد خبر: ۲۵۲۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
دفاع عارف از عملکرد وزیر علوم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای:

عارف: عملکرد فرجی دانا موفقیت‌آمیز بوده است/دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی خوب و دوستانه بود

رییس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به طرح موضوع استیضاح وزیر علوم، گفت که فرجی دانا در کار خود موفق بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش امید، دکترمحمدرضا عارف در جمع خبرنگاران درباره طرح موضوع استیضاح وزیر علوم در مجلس یادآور شد: باید اجازه دهند دولت در چارچوب برنامه‌ها و سیاست‌هایش کار خود را انجام دهد تا دولت و وزرا بتوانند تعهد خود را نسبت به مردم اجرایی کنند.

رییس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به این سوال که عملکرد آقای فرجی دانا را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: عملکرد آقای فرجی دانا موفقیت‌آمیز بوده است.

وی همچنین درباره روند مذاکرات ایران و 1+5، تصریح کرد: روند مذاکرات مثبت و پیچیده است و به نظرم نمایندگان کشور ما خیلی خوب موضوع را دنبال می‌کنند و ان‌شاءالله به نتایجی که مورد رضایت خدا باشد و حق مردم را دنبال کند، برسیم.

عارف در پاسخ به این سوال که آیا روند مذاکرات را رضایت‌بخش می‌دانید یا خیر؟ گفت: ایده‌آل ما خیلی فراتر از این است، ولی واقعیت‌ها را می‌پذیریم و روندی که وجود دارد روند خوبی است.

رییس بنیاد امید ایرانیان درباره حمایت رهبر انقلاب از دولت و تیم مذاکره‌کننده ایران تاکید کرد: مقام معظم رهبری خیلی خوب اعلام کردند که از دولت و تیم مذاکره‌کننده حمایت می کنند و ان‌شاءالله که دولت و تیم مذاکره‌کننده نیز با این حمایت بتوانند بهتر به کارشان ادامه دهند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه حضور اصلاح‌طلبان و انتخابات آینده مجلس اظهار داشت: اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان باید به صورت جدی در انتخابات شرکت کنند.

عارف در خصوص ارزیابی اش درباره  دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور این دیدارها را دوستانه ارزیابی کرد و افزود: این دیدار که به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام شد دیدار خوبی بود اما از اینکه کسی در این جلسه دعوت شده باشد و نیامده باشد اطلاعی ندارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین