کد خبر: ۲۵۲۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

حوادث رانندگی سیستان و بلوچستان شش کشته و13 مجروح بر جای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی دو روز گذشته در شهرستان های میرجاوه، ایرانشهر، سرباز و دلگان شش کشته و 13 مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈرضا عامریˈ افزود: نخستین حادثه رانندگی در محور دلگان-ایرانشهر حوزه شهرستان دلگان رخ داد و یک دستگاه پیکان وانت با 11 نفر سرنشین در قسمت بار به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شد که براثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و راننده و 10 سرنشین دیگر راهی بیمارستان شدند.

وی اظهار داشت: دومین و سومین حادثه رانندگی نیز در دو روز گذشته در شهرستان سرباز به وقوع پیوست که در این حادثن نیز راکب یک دستگاه موتورسیکلت به علت واژگونی در سه راهی پیشین و یک عابر پیاده نیز در تصادم با یک دستگاه خودروی پژو در حوالی روستای مچکور جان خود را از دست دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: انحراف و واژگونی یک دستگاه تویوتا وانت در جاده میرجاوه-لادیز نیز چهارمین حادثه رانندگی دو روز گذشته استان بود که در این حادثه دو نفر کشته و دو نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ عامری ادامه داد: آخرین حادثه رانندگی در 10 کیلومتری شهرستان ایرانشهر رخ داد که در این حادثه دو دستگاه خودرو پراید به علت انحراف به چپ یکی از آنان با هم برخورد کردند و یکی از رانندگان براثر این حادثه جان خود را از دست داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان خردادماه گذشته در نشستی گفته است که واژگونی خودروها 42 درصد علت سوانح رانندگی استان در سال گذشته بود.

براساس آمارهای موجود، پارسال در سیستان و بلوچستان 720 نفر بر اثر دو هزار سانحه رانندگی جان باختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین