کد خبر: ۲۵۲۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
سخنرانی 5 رییس کمیسیون و 2 وزیر

جزییات نشست امشب دولت و مجلس

معاون نظارت و هماهنگی امور مجلس معاونت امور مجلس رییس جمهوری گفت: در نشست امروز مجلس و دولت، علاوه بر سخنرانی روسای قوای مجریه و مقننه، 5 تن از روسای کمیسیون های تخصصی مجلس، دو تن از وزرا و همچنین رییس مرکز پژوهش های مجلس سخنرانی می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «مجید نصیرپور سردهایی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره دستور کار و برنامه نشست امروز دولت و مجلس گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، «احمد سالک» رییس کمیسیون فرهنگی، «رضا رحمانی» رییس کمیسیون صنایع و معادن، «غلامرضا تاجگردون» رییس کمیسیون برنامه و بودجه، «عباس رجایی» رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، «حمید رضا فولادگر» رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و «کاظم جلالی» رییس مرکز پژوهش های مجلس به سخنرانی می پردازند.

معاون نظارت و هماهنگی امور مجلس معاونت امور مجلس رییس جمهوری ادامه داد: در این نشست همچنین بعد از سخنرانی روسای کمیسیون های تخصصی و وزرا، نخست «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی و سپس حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری سخنرانی خواهند کرد.

نصیرپور افزود: از آنجا که کمیسیون فرهنگی نیز در این نشست حضور دارد، احتمال دارد «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز فرصتی برای سخنرانی داشته باشد و علاوه بر آن، یکی از وزرای اقتصادی نیز متناسب با موضوعاتی که در جلسه مطرح می شود سخنرانی خواهد کرد.

یادآورمی شود، نشست مشترک دولت و مجلس امشب همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.

از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم تاکنون، دو نشست مشترک بین مجلس و دولت، یکی به میزبانی دولت و دیگری به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و این سومین نشست مشترک میان دولت و مجلس است که به میزبانی دولت برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین