کد خبر: ۲۵۲۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

هواپیماهای بدون سرنشین حماس برای ماموریت ویژه به آسمان فلسطین اشغالی اعزام شدند

گردانهای عزالدین قسامˈ اعلام کرد که شماری از هواپیماهای بدون سرنشین برای انجام ماموریتهای ویژه در آسمان فلسطین اشغالی به پرواز درآمدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ˈالمیادینˈ با اعلام این مطلب به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی نوشت که آژیر خطر در شهرکهای صهیونیست نشین ˈاسدودˈ، ˈکریات ملاخیˈ، ˈبئر طوبیاˈ و ˈعسقلانˈ امروز (دوشنبه) بار دیگر به صدا درآمد.

رسانه های صهیونیستی همچنین از اصابت دو موشک به شهرک صهیونیست نشین عسقلان خبر دادند.

همچنین صبح امروز به دنبال گلوله باران شماری از ساختمانهای مسکونی در منطقه ˈالشجاعیهˈ در نوار غزه، تعدادی از افراد غیرنظامی زخمی شده و راهی بیمارستان شدند.

این در حالی است که منابع بیمارستانی اعلام کردند که به دنبال نبود تجهیزات پزشکی لازم در بیمارستانها، نوار غزه با یک فاجعه انسانی روبرو است .

به گفته شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی ارتش اسراییل شهرک صهیونیست نشین ید موردخای در ساحل عسقلان و در شمال نوار غزه را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

ˈگردانهای القدسˈ شهرکهای صهیونیست نشین ˈبئرالسبعˈ و ˈنتیفوتˈ را با هفت موشک ˈگرادˈ و مناطق دیگر سرزمینهای اشغالی را با 12 موشک 107 مورد حمله قرار داد.

به دنبال نگرانی صهیونیستهای ساکن سرزمینهای اشغالی ، رهبر یکی از احزاب صهیونیستی امروز از سران این رژیم خواست تا آتش بس یک طرفه اعلام کند .

روزنامه صهیونیستی ˈیدیعوت آحارانوتˈ نوشت: برای اولین بار از زمان شروع عملیات نظامی علیه غزه، ˈصدای ناکامیˈ در ارتش اسراییل شنیده می شود.

با این وجود، جنگنده های رژیم صهیونیستی دو منطقه ˈالمغراقهˈ و ˈالزیتونˈ در شرق غزه را بمباران کردند.

در همین حال یک فلسطینی در اثر تیراندازی ارتش اشغالگر قدس در شهر ˈالخلیلˈ در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین