کد خبر: ۲۵۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

ضرغامی با فردوسی‌پور به تماشای فینال جام‌جهانی نشست

رییس رسانه ملی در بازدید از برنامه «بیست چهارده»، پخش همه بازی‌های جام جهانی از صدا و سیما را حاصل تلاشی سخت و برنامه ریزی شده دانست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید عزت‌الله ضرغامی شب گذشته بازی فینال جام جهانی 2014 برزیل را در استودیوی برنامه «بیست چهارده» تماشا کرد و پس از آن از عوامل تولید این برنامه تشکر کرد.

ضرغامی در این بازدید که در فضایی صمیمی برگزار شد، پوشش بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل را در رسانه ملی گسترده ارزیابی کرد و گفت: هم در حوزه خبر، هم در سیما و هم در صدا برنامه‌ها و گزارش‌های خوب و موفقی از این مسابقات پخش شد.

وی افزود: همه 64 بازی این جام از سیما و صدای جمهوری اسلامی پخش شد و در کنار آن کارشناسان خبره فوتبال تحلیل‌های خوبی را به مخاطبان ارائه دادند و در مجموع پوشش خوبی بر جام جهانی 2014 برزیل داشتیم.

رییس سازمان صداوسیما افزود: امسال هم حمایت رسانه ملی از تیم ملی ادامه خواهد یافت و فوتبالیست‌های کشورمان مطمئن باشند در بازی های جام ملت‌های آسیا رسانه ملی از آنها حمایت کامل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، ضرغامی در پایان این بازدید در باره موضوع غزه و حملات صهیونیست ها همزمان با برگزاری بازی‌های جام جهانی فوتبال گفت: صهیونیست‌ها احساس می کردند از سرگرمی رسانه‌ها به بازی‌های جام جهانی بهره خواهند برد تا جنایت‌هایشان مخفی بماند اما دیدیم که رسانه‌های مستقل به خصوص رسانه ملی در شبکه‌های داخلی و به ویژه برونمرزی بیشترین اطلاع رسانی را از این جنایات کردند تا اوج قصاوت های آنان را در کشتار مردم بی دفاع غزه برای مردم دنیا بازگو کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین