کد خبر: ۲۵۳۶۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

ریز قراردادهای باشگاه راه‌آهن/ جدول

باشگاه راه‌آهن فهرست قراردادهای بازیکنان فصل پیش خود را منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش سایت رسمی باشگاه راه‌آهن، این باشگاه اقدام به انتشار مبلغ نهایی قرارداد بازیکنان فصل سیزدهم خود کرد.

در متن این خبر آمده است:

باشگاه کهن و ریشه دار راه آهن با اعتقاد به اینکه در شرایط فعلی جلب اعتماد عمومی به فوتبال و باشگاه های ورزشی و متقاعد کردن مردم و مسئولین به وجود جریان سالم مالی در باشگاه ها و در فوتبال کشور از اهمیت برخوردار است و می تواند موجب تقویت باور و علاقه و انگیزه مردم و بخش خصوصی به باشگاهداری و فوتبال شود و شفافیت بیشتر در ابعاد مالی و مدیریتی باشگاه ها و کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و کارایی گردد طی روزهای اخیر مبادرت به انتشار مبلغ قراردادهای فصل جدید و درآمدهای خود از سازمان لیگ فوتبال نموده است.در ادامه این روند جدول مبلغ نهایی قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود را منتشر می‌نماید.

به زودی جدول مبلغ قرارداد کادرفنی فصل سیزدهم و جدول مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی فصل دوازدهم باشگاه راه‌آهن و نیز جدول نهایی بازیکنان و کادرفنی فصل 14جدید که در فرصت باقیمانده مهلت نقل و انتقالات اضافه یا تعدیل شده اند نیز روی سایت باشگاه راه‌آهن منتشر خواهد گردید.

امید است فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال و دیگر باشگاه های کشور نیز با انتشار مبلغ قراردادهای خود مردم و مسئولین را در باور عمیق تر به باشگاه های ورزشی و فوتبال یاری دهند.

در زیر می‌توانید تصویر این فهرست را مشاهده کنید:


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین