کد خبر: ۲۵۳۷۷۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

گرد و خاک در آسمان تهران می‌ماند

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بروز پدیده گرد و غبار در 8 استان کشور خبر داد و گفت: آسمان تهارن طی دو روز آینده با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سه شنبه و چهارشنبه به سبب وزش باد نسبتا شدید در استان‌های سمنان، جنوب خراسان‌ رضوی، شمال شرق اصفهان، قم، مرکزی، البرز، تهران و خوزستان باد گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. همچنین ازفردا چهارشنبه شب مجددا توفان گرد و خاک در منطقه زابل آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه بارش پراکنده و گاهی وزش باد در سواحل دریای خزر و قسمت‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی دور از انتظار نیست.

به گفته وی، خلیج فارس و شرق دریای عمان در سه روز آینده و دریای خزر طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مواج خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز چهارشنبه صاف همراه با باد و گرد و خاک در شهرهای غربی همرا ه با وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 28 و 40 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت صاف و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 28 و41 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین