کد خبر: ۲۵۴۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 953نفر رسید

با برقراری آتش بس 12 ساعته در نوار غزه ، امروز 73 جسد دیگر شهدای فلسطینی از زیر آوار بیرون کشیده شد و اینگونه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 953نفر رسید .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پایگاه خبری ˈ النشرةˈ نیروهای امدادی پس از برقراری آتش بس موقت شروع به کمک به مجروحان و بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار خانه هایی کردند که رژیم صهیونیستی بر سر ساکنانش خرب کرده بود .

النشره افزود: همچنان احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

این پایگاه خبری تاکید کرد: نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی مانع ورود کادر پزشکی وخبرنگاران به شهرک ˈ خزاعهˈدر نوار غزه می شوند که چند روز پیش شاهد کشتار وحشیانه مردم بود.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز شنبه اعلام کرد: بر اثر حملات زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تا صبح شنبه، 884 فلسطینی غیرنظامی به شهادت رسیده و پنج هزار و 840 نفر دیگر زخمی شده اند.

پس از موافقت گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با طرح آتش بس 12 ساعته ، این آتش بس از صبح امروز به اجرا در آمد .

رژیم صهیونیستی نزدیک به سه هفته پیش از طریق هوا و دریا و در نهایت از طریق زمینی به نوار غزه حمله کرد که بر اساس اعلام منابع فلسطینی ، بر اثر حملات این رژیم طی این مدت بیش از هزار و 450خانه به طور کامل ویران شده و نوزده هزار و 200 خانه مسکونی دیگر نیز آسیب دیده است همچنین هواپیماهای رژیم صهیونیستی نزدیک به 50 مسجد را ویران کردند که 15 مسجد آن به طور کامل با خاک یکسان شده است .

رژیم صهیونیستی هم چنین طی این مدت 62 مدرسه را در نقاط مختلف نوار غزه که پذیرای 38هزار دانش آموز فلسطینی بوده ، هدف قرار داده و به آن ها آسیب هایی رسانده است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین