کد خبر: ۲۵۴۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
فتاحی:

پایداری‌چی‌ها با فرافکنی می‌خواهند روی خرابی‌های 8سال احمدی‌نژاد سرپوش بگذارند

وی در مورد مدارک دکترای غیر قانونی گفت: یک فاجعه در وزارت علوم دولت گذشته رخ داده است و ننگ ان تا آخر می ماند و باید به آن رسیدگی شود. از این قبیل کارهای صورت گرفته در دولت گذشته باعث شده جایگاه علمی کشور نزول کند امید واریم که اقای فرجی دانا بتواند این شرایط را بهبود بخشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:طرح استیضاح وزیر علوم کاملا سیاسی است و به واسطه گزارش هایی که از دانشگاهیان و اساتید به دست ما رسیده، می شود استنباط کرد که فرجی دانا یکی از بهترین موفق ترین وزیران علوم بعد از انقلاب است و توانسته فضا دانشگاه ها را برای فعالیت علمی هم اخلاقی مساعد کند.

عابد فتاحی در گفتگو با روز نو در  مورد استیضاح وزیر علوم در مجلس گفت: بنده بعنوان نماینده مردم ارومیه ار لاریجانی خواستم تا جلوی این استیضاح سیاسی را بگیرد. نمی شود که هر روز یک وزیر را برای استیضاح به مجلس کشاند اینها قصد تضعیف دولت را دارند .سوال حق نماینده است ولی نباید سیاسی کاری کند.

وی در مورد مدارک دکترای غیر قانونی گفت: یک فاجعه در وزارت علوم دولت گذشته رخ داده است و ننگ ان تا آخر می ماند و باید به آن رسیدگی شود. از این قبیل کارهای صورت گرفته در دولت گذشته باعث شده جایگاه علمی کشور نزول کند امید واریم که اقای فرجی دانا بتواند این شرایط را بهبود بخشد.

وی در مورد استیضاح کنندگان هم گفت: اکثر انها جز جبهه پایداری هستند و می خواهند با این فرافکنی ها سرپوشی بگذراند روی خرابی های 8 سال دولت احمدی نژاد که انها از ان حمایت کردند.

وی اضافه کرد: اینها اگر هدفشان بهبود اوضاع و از بین بردن نواقص در وزارت خانه بود با شخص وزیر بصورت مستقیم حرف می زدند و فقط به دنبال استیضاح نبودند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی در دولت احمدی نژاد گفت: در زمان جنگ و ان مشکلات که در فروش نفت داشتیم و سطح در آمد پایین و خرج جنگ به دلیل مدیریت مناسب وضع معیشتی مردم به این شکل نبود در دوران خاتمی بواسطه کلام ایشان دنیا شیفته ایران شده بود و در حال بدست آوردن عظمت خود بودیم اما با امدن احمدی نژاد و ان کارهایی که کرد چه در بعد خارجی و چه در بعد داخلی همه دستاورد های دولت های گذشته از دست رفت.

وی در ادامه افزود: دوران احمدی نژاد دوران طلایی ایران بود حداقل از اول انقلاب تا ان موقع کشور چنین در آمد ارزی نداشت و می توانست با مدیریت خوب کشور را با یک جهش بزرگ پیش ببرد اما در عوض ما شاعد ان بودیم که کشور دچار رکود شدید شد و در دولت بعد از ان شاهد ان هستیم که شرکت ها و سازمان بودجه شان صفر است و دولت بدلیل نبود منابع مالی توان انجام دادن پروژه های عمرانی را ندارد.

 وی در مورد دلواپسان گفت: اینها اگر واقعا دلواپس هستند چرا در مقابل مدیریت فاجعه بار دولت قبل چشم خود را بسته اند و الان بجای همکاری با دولت برای بهبود اوضاع فقط دنبال حاشیه سازی برای ان هستند چرا چشم به روی جامعه بسته اند لازم نیست اقتصاد دان بود تا شرایط بد اقتصادی جامعه را درک کرد یک کارمند معمولی حقوقش کفاف اجاره خا نه اش را نمی دهد و باید به فکر شغل دوم باشد یا رشوه بگیر و این یعنی نزول اخلاق در جامعه این مایه دلواپسی است.

فتاحی در پایان گفتگو با روزنو اظهار کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس دو سال مانده به انتخابات ستاد انتخاباتی خود را راه انداختند و فقط به فکر منافع شخصی و سیاسی خود هستند و نمی ایند برای منافع ملت کار کنند اینها با نقشه وارد مجلس میشوند و قصدشان دفاع از حقوق مردم نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین