کد خبر: ۲۵۴۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

خیل گردشگران،جاده ورودی کهگیلویه وبویراحمد را بست

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد جمعیت عظیم گردشگران و مسافران به مناطق گردشگری این استان را بی سابقه خواند و گفت: به دلیل ترافیک سنگین، پنجشنبه جاده ورودی به سمت آبشار یاسوج و کوه گل سی سخت ، بسته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمود باقری، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استقبال جمعیت مسافران پرشمار دردو شهر سی سخت و یاسوج به گونه ای است که علاوه برمشکل ترافیک سنگین در برخی مناطق سیاحتی بسیاری از مردم با کمبود مکان برای اتراق مواجه هستند.

وی بیان کرد: اگرچه در تمام مناطق بویراحمد ودنا حضور گردشگران خیرکننده است اما مناطق گردشگری کوه گل و چمشه میشی سی سخت و آبشار یاسوج پرجمعیت ترین و شلوغ ترین مناطق گردشگری گزارش شده است.

باقری بیان کرد: بسیاری از مسافران و گردشگران هرچند از آب و هوای مطبوع ، مناظر بکر و طبیعی و خدادادی لذت می برند اما به دلیل نبود برخی زیرساخت ها و امکانات رفاهی اظهار گلایه دارند.

باقری اظهار کرد: بدون شک استقبال بی نظیر گردشگران و مسافران خسته به مناطق گردشگری و مناظر طبیعی این استان خود می تواند تلنگری برای مسوولان و سایر بخش های مختلف و دستگاه های خدمات رسان باشد تا بتواند با احساس مسوولیت بیشتری اقدام به ایجاد زیرساخت ها و همکاری و تعامل بیشتری با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کنند.

باقری اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد با داشتن بیش از300 منطقه تفرجگاهی ، گردشگری و طبیعی ، داشتن بیش از دوهزار اثر تاریخی و 750 اثر ثبت شده ملی در کنار بیش از 350 بقعه متبرکه سالانه به ویژه در ایام نوروز و تابستان میزبان گردشگران و مسافران زیادی از اقصی نقاط ایران و حتی جهان است. 

ظرفیت پنج هتل و مهمانپذیر و 15 مسافرخانه یاسوج قبل از عید فطر تکمیل شده بود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین