کد خبر: ۲۵۴۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹

برتری تراکتورسازی مقابل فولاد در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم های تراکتورسازی و فولاد خوزستان از هفته نخست لیگ برتر با برتری یک بر صفر تراکتورسازان همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، دیدار افتتاحیه چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز پنجشنبه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد.

تراکتورسازی قهرمان جام حذفی و فولادخوزستان قهرمان لیگ برتر فصل گذشته محسوب می شوند و همین مساله بر حساسیت های این دیدار افزوده است.

با وجود اینکه این دیدار بین دو تیم مطرح فوتبال ایران برگزار می شود، هواداران تراکتورسازی استقبال چندان خوبی از آن نداشته و حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام تبریز حاضر شده اند.

فولاد خوزستان در این دیدار بختیار رحمانی، آرش افشین و شهاب کرمی که وضعیت کارت پایان خدمت آنان، مبهم است را در اختیار ندارد و همین مساله بر روند مسابقه نماینده خوزستان تاثیر منفی گذاشته است.

شاگردان رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی این دیدار را هجومی آغاز کرده و در دقیقه دوم فرصت مناسبی برای گلزنی داشتند که پاس محسن دلیر را فرشاد احمد زاده از یک قدمی دروازه ناباورانه به بیرون فرستاد.

در ادامه محسن دلیر مهاجم تراکتورسازی و اسماعیل شریفات بازیکن فولاد فرصت های مناسبی را از دست دادند.

در دقیقه 31 این دیدار «سامان نریمان جهان» مهاجم جوان تراکتورسازی که در این فصل به جمع سرخپوشان پیوسته است با ضربه سر دروازه فولاد را گشود تا نخستین گل لیگ چهاردهم را به نام خود ثبت کند.

در نهایت نیمه نخست با یک گل به سود تراکتورسازی تبریز به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین