کد خبر: ۲۵۴۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

تاج: هنوز با صدا و سیما به توافق نرسیده ایم

نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ برتر گفت: هنوز با سازمان صدا و سیما برای پخش تلویزیونی دیدار های لیگ برتر به توافق نهایی نرسیده ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهدی تاج با بیان اینکه رقم پیشنهادی سازمان صداوسیما برای پخش تلویزیونی دیدارهای لیگ برتر خیلی مطلوب نیست به ایرنا افزود : اعداد و رقم پیشنهادی صدا و سیما با آنچه که ما مد نظر داریم فاصله زیادی دارد.

وی افزود: آنان با ارائه این رقم زمینه مذاکره را فراهم کرده اند و مقرر شد، طی جلسه ای که درهفته آینده برگزار می شود به توافق برسیم.

رییس سازمان لیگ برتر ادامه داد: برهمین اساس هفته اول رقابت های لیگ برتر بدون مشکل از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شد و ما منتظرجلسه بعدی با مسوولان این سازمان برای هفته های آینده هستیم.

وی درپاسخ به این پرسش که چنانچه ارقام پیشنهادی مسوولان این سازمان درجلسه هفته آینده با مسوولان فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ تغییرچندانی نداشته باشد شما چه راهی درپیش خواهید گرفت نیز تصریح کرد:امیدواریم این اتفاق نیفتاد با این همه اگر اینچنین شود هیات رییسه فدراسیون و سازمان لیگ درجلسه مشترک در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد.

تاج درادامه ودرپاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه چه جرایمی برای تیم های متخلف در قرارداد بازیکنان در نظر گرفته شده است نیز گفت: جرایم متعددی در نظر گرفته ایم یکی اینکه اجازه جذب بازیکن درنیم فصل ازاین تیم ها گرفته خواهد شد و دیگر اینکه یک چهارم عواید این تیم ها ضبط می شود جرایم دیگری هم داریم که به تفصیل درباره آن شفاف سازی خواهیم کرد.

وی درباره تخلف تیم ها و بازیکنان درمساله سربازی نیز اظهارداشت:این مساله به سازمان لیگ مربوط نمی شودواگرتخلفی صورت گرفته نظام وظیفه هرتصمیمی بگیرد ما آن را به اجرا خواهیم گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین