کد خبر: ۲۵۵۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

نوسازی فایرفاکس برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی

مرورگر وب فایرفاکس برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوسازی شد. در این نوسازی، صفحه خانگی این مرورگر و ویژگی‌های اشتراکی آن تغییر یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این کمپانی حساب‌هایی هم با عنوان حساب‌های فایرفاکس معرفی کرده که کاربران را قادر می‌سازد به راحتی مرورگر خود را با آن هم‌زمان سازی کنند.

بنابراین کسانی که از این مرورگر استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند تمامی داده‌هایشان نظیر گذرواژه، تب‌های باز، فرم‌های داده، تاریخچه و بوک‌ مارک‌ها را بین دستگاه اندرویدی و رایانه هم‌زمان و هماهنگ کنند.

کاربران می‌توانند علاوه بر این موضوع، منوی تاریخچه، سایت‌های پربازدید و بوک‌ مارک‌ها را شخصی‌سازی کنند و هر کدام را که تمایل دارند به عنوان صفحه پیش فرض این مرورگر استفاده کنند.

تمامی صفحات که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز قابلیت مخفی شدن دارند تا کاربر بدون دغدغه فکری و شلوغی به کار خود برسد.

آیکون‌های جدید سایت‌های شبکه اجتماعی از قبیل توئیتر، فیس‌ بوک و ایمیل آنها نیز در منو بار این مرورگر گنجانده شده است تا انتشار محتوا در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

به گزارش  پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، این مرورگر در ۳۰ زبان توسعه یافته و به مرور زبان‌های دیگر نیز به آن افزوده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین