کد خبر: ۲۵۵۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کمیسیون فرهنگی برخورد حذفی و جناحی داشته‌اند

کواکبیان: معرفی‌نکردن مطهری در هیئت نظارت بر مطبوعات غیراخلاقی است

وی گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، هیچ استدلالی جز برخورد حذفیِ خطی و جناحی نداشته اند. اگر هم ایراد و اشکالی وارد است، باید آن را اصلاح کرد نه آنکه افراد حذف شوند. این رفتار، کاملا غیراخلاقی بود.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب-سرویس سیاسی: عدم معرفی علی مطهری به مجلس برای هیات نظارت بر مطبوعات، عملی غیر اخلاقی بود.

 «مصطفی کواکبیان» نماینده سمنان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی  در واکنش به عدم معرفی علی مطهری برای دوره جدید هیات نظارت بر مطبوعات به عنوان عضو ناظر در گفت‌وگو با «آفتاب» اظهار داشت: «در مجلس هشتم، بعضی از دوستان پیشنهاد دادند که من وارد هیات نظارت بر مطبوعات شوم که مدیر مسئول هم هستم اما وقتی دیدم تنها 73 رای دارم، استنکاف کردم تا اقای مطهری وارد شود که رای و تایید اصولگرایان و اصلاح طلبان بیشتری را دارد.

وی ادامه داد: این دو نفر _حمید رسایی و محمود نبویان_ علاوه بر آنکه هر دو از یک جناح و طیف هستند، خودشان هم با یکدیگر رقابت می‌کنند. این باعث می‌شود که حتی یک سوم رای نمایندگان را هم کسب نکنند. در حالیکه باید معدل نمایندگان به آنها رای دهند.»

مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری درباره عدم معرفی علی مطهری خاطرنشان ساخت: «پرسش این است که آیا آقای مطهری در دو دوره گذشته از مطبوعات دفاع خوبی نداشته یا مشکل دیگری داشته است. اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، هیچ استدلالی جز برخورد حذفیِ خطی و جناحی نداشته‌اند. اگر هم ایراد و اشکالی وارد است، باید آن را اصلاح کرد نه آنکه افراد حذف شوند. این رفتار، کاملا غیراخلاقی بود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین