کد خبر: ۲۵۵۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

ناکامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات جهانی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که روزهای 14 و 15 مرداد ماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد، تیم ایران تنها توسط پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم صاحب یک مدال نقره شد تا به رده هشتم جهان سقوط کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در روز پایانی این رقابت ها و در وزن 55 کیلوگرم بهروز ملکی در دیدار مقابل اصلان ویسایتوف از روسیه با نتیجه 9 بر یک شکست خورد و به مقام پنجم رسید.

رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم، علی شریفی در وزن 84 کیلوگرم و بابک رزم پوش در وزن 120 کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در روز دوم بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

دیروز و در چهار وزن نخست نیز تیم ایران توسط پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم صاحب یک مدال نقره شده بود.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با تنها یک مدال نقره یکی از ضعیف ترین نتایج چند سال اخیر در مسابقات جهانی را رقم زد و از رده سوم سال قبل به مکان هشتم جهان سقوط کرد. هدایت این تیم بر عهده عبدالله چمن گلی بود.

در پایان این رقابتها آذربایجان با اقتدار و کسب 59 امتیاز بر سکوی نخست جهان ایستاد و تیمهای گرجستان (44 امتیاز) و روسیه (33 امتیاز) در رده های بعدی قرار گرفتند.

رده بندی 10 تیم برتر کشتی فرنگی جوانان جهان:

1- آذربایجان 59 امتیاز 2- گرجستان 44 امتیاز 3- روسیه 33 امتیاز 4- ارمنستان 31 امتیاز 5- ترکیه 28 امتیاز 6- مجارستان 21 امتیاز 7- مصر 20 امتیاز 8- ایران 19 امتیاز 9- آلمان 19 امتیاز 10- اوکراین 17 امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین