کد خبر: ۲۵۵۹۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

نوبخت: اختصاص دو هزار و 60 میلیارد ریال برای تکمیل 79 پروژه در چهارمحال و بختیاری

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری از تخصیص دو هزار و 60 میلیارد ریال برای اجرای 79 پروژه در استان چهارمحال وبختیاری از سوی دولت خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «محمدباقر نوبخت» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان چهارمحال وبختیاری که به ریاست رییس جمهوری در شهرکرد برگزار شد، افزود: بر اساس دستور رییس جمهوری، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی پیگیری تحقق این اعتبار و اجرای طرح های مورد نظر را برعهده دارد.

وی ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه های مصوب افزون بر بودجه سال 93 چهارمحال و بختیاری در قانون بودجه کشور است.

نوبخت گفت: تخصیص صد درصدی اعتبار طرح های مصوب چهارمحال و بختیاری در 70 هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی کشور که اخیرا دولت برای آن تصمیم سازی کرد، پیش بینی شده است.

وی افزود: براساس برنامه، حدود 76 پروژه از 79 پروژه مورد تصویب دولت برای چهارمحال وبختیاری تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و استاندار و نمایندگان استان نیز برای تحقق این مهم پیگیری ها لازم را داشته باشند.

نوبخت تصریح کرد: در پروژه های مصوب استان تمامی شهرستان ها دارای چند پروژه می باشند و در بخش های مختلف پروژه های مهم و راهبردی پیش بینی شده است.

وی گفت: برای طرح های کشاورزی استان 48 میلیارد ریال، 25 طرح تربیت بدنی 43 میلیارد ریال، 185 میلیارد ریال برای طرح های آب، 155 میلیارد ریال برای پروژه های حمل ونقل، عمران و مسکن 60 میلیارد ریال، انرژی 510 میلیارد ریال، برای تحرک اقتصادی 100 میلیارد ریال و آموزش و بهداشت 34 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

معاون رییس جمهوری اظهار کرد: اعتبار اجرای تمامی این طرح ها از بودجه دولت کنار گذاشته شده و صد درصد تامین می شود.

وی یادآور شد برخی از این طرح ها مانند راه آهن از طرح های زمانبر است که پیش بینی شده ظرف پنج سال آتی اجرا شود.

استان چهارمحال وبختیاری دیروز و امروز میزبان رییس جمهوری و هیات دولت بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین