کد خبر: ۲۵۶۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

توقف استقلال تهران و تراکتورسازی و پیروزی پدیده مشهد در نیمه نخست

تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در پایان نیمه نخست خود در هفته دوم لیگ برتر باشگاه های ایران مقابل حریفان خود متوقف شدند و پدیده مشهد از نفت مسجد سلیمان پیشی گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، تیم های استقلال تهران و خوزستان عصر امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفته اند که در پایان نیمه نخست، آبی پوشان پایتخت مقابل همنام خوزستانی خود متوقف شدند. 

آرش برهانی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در دقیقه 37 این دیدار یک ضربه پنالتی را به سود آبی پوشان پایتخت از دست داد.

شاگردان عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان در 20 دقیقه نخست بازی با دوندگی بسیار کنترل بازی را در اختیار داشتند اما روح الله سیف الهی نتوانست از موقعیت های گلزنی خود استفاده کند.

بازیکنان استقلال تهران نیز از اواسط نیمه نخست با اعمال فشار در میانه زمین، حملات خود را از جناحین روی دروازه حریف آغاز کردند.

در دقیقه 31 تیم استقلال تهران صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح راست شد. آندرانیک تیموریان سانتر زیبایی را روی دروازه رقیب ارسال کرد که پرویز کریمی سنگربان استقلال خوزستان ضربه سر محمد قاضی را دفع کرد.

حملات آبی پوشان پایتخت ادامه یافت تا اینکه این تیم روی حرکت جاسم کرار، صاحب یک ضربه پنالتی شد اما برهانی این ضربه را با فاصله زیادی به خارج فرستاد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در دیگر دیدارها، تیم پدیده مشهد در پایان نیمه نخست با یک گل از سد نفت مسجد سلیمان گذشت و تیم تراکتورسازی تبریز نیز در این نیمه برابر تیم ذوب آهن اصفهان متوقف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین