کد خبر: ۲۵۶۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶

وزیر راه و شهرسازی در راه مجلس

رییس کمیسیون شوراهای مجلس اعلام کرد: وزیر راه و شهرسازی هفته آینده برای توضیح درباره علل سقوط هواپیمای ایران 140 در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «امیر خجسته» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جلسه امروز کمیسیون شوراها مقرر شد «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی درباره علل سقوط هواپیمای ایران 140 در روز یکشنبه (19 مرداد) در فرودگاه مهرآباد تهران حضور یابد.

نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: وزیر راه همچنین قرار است درباره خروج قطار مشهد - تهران از ریل در ایستگاه شاهرود در همان روز (19 مردادماه جاری) توضیح دهد.

هواپیمای «ایران 140» با 48 سرنشین روز یکشنبه (19 مرداد ماه جاری) ساعت 9 و 18 دقیقه صبح از تهران به مقصد طبس پرواز کرد که لحظاتی پس از برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد تهران با از دست دادن یک موتور خود دچار سانحه شد و پس از برخورد به دیواره حائل کارخانه شیشه سازی مینا در کیلومتر 6جاده مخصوص کرج در بلوار مینا سقوط کرد.

در این حادثه 39 نفر جان خود را از دست دادند که از مجموع این آمار 16 متوفی، شناسایی و اسامی آنها توسط اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام شده است.

تاکنون هویت موژان جهانگیری، مژگان استاد، علی اصغر منافی، سید ماشاءالله شکیبی، حسین اکبری علویجه، محسن دری، فرزاد آزاده، رضا بدری (قدری)، علیرضا مولاپسندی، نظرعلی ایزدپناه، امیر برقیان، مهدی پناهی، غلامرضا عدالت، فرزاد خنده ستانی، سعید محمدی آرا و فرانک شیروانی مقدم در مرکز کهریزک شناسایی شده است.

اجساد دیگر قربانیان این حادثه به دلیل سوختگی بالا و تکه تکه شدن قابل شناسایی نیست و سازمان پزشکی قانونی استان تهران از طریق انجام آزمایش دی. ان. ای. تایپینگ و بررسی ژنتیکی در حال شناسایی اجساد است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین